کد خبر : 2181
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 اردیبهشت 1398 - 15:08

هلال احمر مایه آرامش مردم است

هلال احمر مایه آرامش مردم است

به گزارش سیرجان رویداد؛ در آستانه فرا رسیدن روز جهانی هلال احمر ، رییس و پرسنل جمعیت هلال احمر سیرجان با سرپرست فرمانداری ویژه دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار صمیمانه سرپرست فرمانداری ضمن تبریک روز جهانی هلال احمر گفت: نام و حضور هلال احمر همواره برای مردم مایه آرامش است چرا که معنا

به گزارش سیرجان رویداد؛ در آستانه فرا رسیدن روز جهانی هلال احمر ، رییس و پرسنل جمعیت هلال احمر سیرجان با سرپرست فرمانداری ویژه دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار صمیمانه سرپرست فرمانداری ضمن تبریک روز جهانی هلال احمر گفت: نام و حضور هلال احمر همواره برای مردم مایه آرامش است چرا که معنا و مفهوم آن نجات و حیات است.
وی افزود: نیروهای هلال احمر نوید بخش تداوم زندگی در لحظات بحران و اضطراری هستند. زمانی که یک امدادگر به صحنه حادثه وارد می شود حیات و نشاط را تداعی می کند. باید به شما به خاطر وظیفه مهمی که دارید تبریک گفت. کار شما با هیچ کاری در عالم هستی قابل مقایسه و سنجش نیست.
محمودآبادی خاطر نشان کرد: شما نماینده تمام جمعیت ایران برای نجات انسان های گرفتار هستید. در سیل حمیدیه شاهد فعالیت دلسوزانه امدادگران جمعیت هلال احمر سیرجان بودم. این نشان می دهد که کار امداد و نجات یک کار عاشقانه و مقدس است. شما برای نجات همنوع خود،خطر را به جان می خرید و اجر و مزد شما با خداوند است. کسی که داوطبانه در جمعیت هلال احمر فعالیت می کند مثل بسیجی است که داوطلبانه در جنگ با دشمن می جنگد. شما نباید با بروز ناملایمات، کمبودها و مشکلات نا امید شوید . بالاترین سرمایه هلال احمر نیروی انسانی آن است و این نیروی مهم را باید حفظ کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.