کد خبر : 2345
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 تیر 1398 - 18:53

در اتفاقی کم نظیر مدیر عامل جدید گل گهر در صحن شورای شهر حضور یافت

در اتفاقی کم نظیر مدیر عامل جدید گل گهر در صحن شورای شهر حضور یافت

به گزارش سیرجان رویداد؛نشست علنی شورای شهر سیرجان با حضور نماینده سیرجان و بردسیر، مدیر عامل شرکت گل گهر، فرماندار محترم و مدیران گل گهر در خصوص مسئولیت های اجتماعی گل گهر در شهرستان سیرجان، امروز ۱۲ تیر ۹۸ برگزار شد. در این نشست مقرر گردید شرکت گل گهر در خصوص مسئولیت های اجتماعی حداکثر

به گزارش سیرجان رویداد؛نشست علنی شورای شهر سیرجان با حضور نماینده سیرجان و بردسیر، مدیر عامل شرکت گل گهر، فرماندار محترم و مدیران گل گهر در خصوص مسئولیت های اجتماعی گل گهر در شهرستان سیرجان، امروز ۱۲ تیر ۹۸ برگزار شد.

در این نشست مقرر گردید شرکت گل گهر در خصوص مسئولیت های اجتماعی حداکثر توان خود را گذاشته و از پروژه هایی همچون ساخت ورزشگاه ، انتقال اب خلیج فارس، …. و دیگر مسائل اجتماعی حمایت نماید.

ملارحمن مدیر عامل گل گهر در این نشست گفت:
تعامل گل گهر با شهرستان سیرجان از اولویت های کاری ما است و با جدیت دنبال خواهد شد
ساخت بیمارستان تخصصی گل گهر و مجموعه ورزشی گل گهر پروژه های ملی هستند که در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی گل گهر با سرعت پیگیری خواهند شد.

وی افزود:حمایت گل گهر از شهرستان سیرجان در کنار سرمایه های انسانی و اجتماعی گل گهر و همراهی و همدلی مسئولان، آینده ای روشن برای سیرجان و گل گهر در پی خواهد داشت.

گفتنی است بعد از طیبی مدیر عامل سابق گل گهر ملارحمان دومین مدیرعامل این شرکت صنعتی و معدنی است که طی ادوار گذشته تاکنون در صحن شورای شهر سیرجان حاضر شده اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.