کد خبر : 2400
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 تیر 1398 - 13:26

رویداد هنر معاصر در باغ سنگی سیرجان برگزار می شود

رویداد هنر معاصر در باغ سنگی سیرجان برگزار می شود

به گزارش سیرجان رویداد، ‍جلسه هماهنگی و تشکیل ستاد برگزاری رویداد هنر معاصر 2باغ با حضور سرپرست فرمانداری ویژه سیرجان و جمعی از مسئولان حوزه فرهنگی شهرستان برگزار شد. به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه سیرجان، این رویداد بزرگ قرار است به زودی در سیرجان برگزار شود. سرپرست فرمانداری در این خصوص گفت: این رویداد

به گزارش سیرجان رویداد، ‍جلسه هماهنگی و تشکیل ستاد برگزاری رویداد هنر معاصر 2باغ با حضور سرپرست فرمانداری ویژه سیرجان و جمعی از مسئولان حوزه فرهنگی شهرستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه سیرجان، این رویداد بزرگ قرار است به زودی در سیرجان برگزار شود.
سرپرست فرمانداری در این خصوص گفت: این رویداد توسط انجمن مجسمه سازان ایران و نهاد ها و سازمان های فرهنگی استان به نمایندگی خانه هنرمندان کرمان و با همکاری فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان ، در 2باغ سنگی سیرجان و شاهزاده کرمان برگزار می شود.
وی افزود: رویداد هنر معاصر در 4 فاز برگزار می گردد. فاز اول آن از 19 لغایت 21 تیر ماه با حضور جمع کثیری از هنرمندان در 2باغ مذکور برگزار خواهد شد. محمودآبادی در خصوص جزئیات فاز اول این رویداد خاطر نشان کرد: 19 تیر ماه هنرمندان به منظور بازدید از باغ سنگی میهمان سیرجان هستند. 20 تیر ماه از باغ شاهزاده ماهان بازدید خواهند کرد و 21 تیر ماه در محل حوزه هنرهای معاصر استاد صنعتی کرمان پنل های تخصصی با محوریت این 2 باغ برگزار خواهد شد.
وی در ادامه عنوان کرد: فاز دوم این رویداد شامل برگزاری نمایشگاهی در تهران ، فاز سوم شامل چاپ کتاب با محوریت آثار هنرمندان و فاز چهارم شامل به نمایش گذاشتن آثار تولیدی در 2باغ مذکور خواهد بود که جزئیات آن به زودی به اطلاع هنرمندان خواهد رسید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.