کد خبر : 2587
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 8 مرداد 1398 - 13:31

کرمان قابلیت اتصال هوایی به تمام نقاط ایران و جهان را دارد

کرمان قابلیت اتصال هوایی به تمام نقاط ایران و جهان را دارد

به گزارش سیرجان رویداد: علی قاسم‌زاده در دیدار با مدیرکل میراث فرهنگی کرمان با اشاره به وجود 5 فرودگاه فعال در شهرهای کرمان، رفسنجان، سیرجان، جیرفت و بم اظهار داشت: صرفا از فرودگاه بین‌المللی شهر کرمان روزانه 27 پرواز به صورت رفت و برگشت انجام می‌شود. مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان با تاکید بر اینکه این

به گزارش سیرجان رویداد: علی قاسم‌زاده در دیدار با مدیرکل میراث فرهنگی کرمان با اشاره به وجود 5 فرودگاه فعال در شهرهای کرمان، رفسنجان، سیرجان، جیرفت و بم اظهار داشت: صرفا از فرودگاه بین‌المللی شهر کرمان روزانه 27 پرواز به صورت رفت و برگشت انجام می‌شود.

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان با تاکید بر اینکه این استان قابلیت اتصال هوایی به تمام نقاط ایران و جهان را دارد، افزود: تلاش می‌شود تا تعداد پروازهای داخلی و خارجی استان کرمان افزایش یابد.

قاسم‌زاده خاطرنشان کرد: تمام شرایط و امکانات برای حضور و فعالیت ایرلاین‌های داخلی و خارجی در استان کرمان فراهم است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با بیان اینکه این استان سهم چندانی از درآمدهای حوزه گردشگری سلامت ندارد، گفت: وجود پنج فرودگاه فعال و امکان دسترسی سریع هوایی به امکانات و تجهیزات پزشکی، یک ظرفیت برای توسعه صنعت گردشگری و به ویژه گردشگری سلامت در استان کرمان محسوب می‌شود.

فریدون فعالی با اشاره به وجود زیرساخت‌ها و امکانات مناسب در استان کرمان افزود: باید با همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی و دفاتر خدمات مسافرتی زمینه را برای رشد و ارتقای رتبه استان کرمان در حوزه گردشگری سلامت فراهم آورد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: در حال حاضر ضریب اشغال مراکز اقامتی این استان 35 تا 40 درصد است و باید یک کارگروه ویژه گردشگری سلامت در استان کرمان شکل بگیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.