کد خبر : 301
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 آذر 1395 - 21:18

ترمز به موقع قطار سیرجان از بروز فاجعه جلوگیری کرد/فیلم

ترمز به موقع قطار سیرجان از بروز فاجعه جلوگیری کرد/فیلم

به گزارش عصر سیرجان ، چند مدتی است حوادث ریلی در کشور افزایش یافته است همچنین روز پیش بود که یکی از قطار های خط تبریز مشهد در سمنان با قطار دیگری برخورد کرد و جان بیش از 40 نفر از هموطنان را گرفت. پس از این فاجعه بود که قطار دیگری نیز به خودروی نیسان

به گزارش عصر سیرجان ، چند مدتی است حوادث ریلی در کشور افزایش یافته است همچنین روز پیش بود که یکی از قطار های خط تبریز مشهد در سمنان با قطار دیگری برخورد کرد و جان بیش از 40 نفر از هموطنان را گرفت.

پس از این فاجعه بود که قطار دیگری نیز به خودروی نیسان برخورد کرده و منجر به انفجار خودرو می شود که متاسفانه هردو سرنشین خودرو در دم جان باختند.

اما تازه ترین اتفاقات ریلی امروز رخ داد که با هوشیاری به موقع لوکوموتیوران سیرجانی که در خط بندر عباس ، تهران در حال حرکت بود از بروز فاجعه دیگری جلوگیری کرد خبر ها حاکی از ان است یک خودروی ایسوزو حوالی ایستگاه کاشان بر روی ریل راه آهن گیر کرده بود که با ترمز به موقع قطار با کامیونت برخورد نکرد.

پس از بروز حادثه مردم منطقه با همکاران ماموران قطار با یک تراکتور، ایسوزو را از خط راه آهن جدا کرده و پس از یک ساعت قطار به حرکت خود ادامه داد.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.