کد خبر : 312
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 آذر 1395 - 7:21

پنج ماه تا شور سیاسی/سفرهای کیلویی کارمندان/بی تدبیری در ورزش

پنج ماه تا شور سیاسی/سفرهای کیلویی کارمندان/بی تدبیری در ورزش

تحریریه عصر سیرجان بسته خبری محرمانه (مهم ترین رویداد های خبری زیر پوست شهر) را هر هفته با پرداختن به موضوعات مختلف را منتشر می کند. *پنج ماه تا شور سیاسی تحرکات انتخاباتی در بسیاری از مناطق شهرستان سیرجان آغاز شده است در این بین خبرها حاکی از آن است اکثریت اعضای فعلی شورای شهر

تحریریه عصر سیرجان بسته خبری محرمانه (مهم ترین رویداد های خبری زیر پوست شهر) را هر هفته با پرداختن به موضوعات مختلف را منتشر می کند.

*پنج ماه تا شور سیاسی

تحرکات انتخاباتی در بسیاری از مناطق شهرستان سیرجان آغاز شده است در این بین خبرها حاکی از آن است اکثریت اعضای فعلی شورای شهر قصد کاندیداتوری در انتخابات شورای اسلامی شهر سیرجان در دوره پنجم را دارند.

همچنین چهره ای جدید تری نیز اسامی آنها به گوش می رسد اما با توجه به کاهش تعداد اعضای شورای شهر سیرجان به هفت نفر رقابت اردیبهشت ماه 96 سخت تر خواهد بود.

________________________________

*اخراج از جلسه معارفه

اسدی روابط عمومی شهرداری زیدآباد در جلسه تودیع معارفه یکی از مسئولان سیرجان در حال عکاسی بوده که منع به عکسبرداری می شود طبق گفته وی وقتی دلیلش رو پرسیدم با برخورد نامناسب یکی از مسولین در جلسه بهم گفته شد که با دوربین عکاسی بزرگ هم حق عکس گرفتن نداری و با همراه شدن مسئول مربوطه به خارج از سالن راهنماییم کردند.

________________________________

*سفرهای کیلویی کارمندان

محمد معتمدی زاده معاونت مالی اداری شهرداری سیرجان در واکنش به موضوع کمک هزینه چند صد میلیونی برای سفر کارکنان شهرداری گفته است که شرکت معدنی و صنعتی گل گهر اخیرا نزدیک به ۴۰ نیرو رایگان همراه با همه تجهیزات سفر به کربلا فرستاد و در مقابل حقوق هایی که به کارمندان گل گهر پرداخت می شود قابل مقایسه با حقوق شهرداری و حقوق یک کارگر نیست در صورتی که ۷۰ درصد پرسنل شهرداری را کارگران تشکیل می دهند.

________________________________

*داروخانه شهر در تعطیلی

اخیرا یکی از بزرگترین داروخانه های شبانه روزی شهرستان سیرجان که متعلق به هلال احمر است تعطیل شده است و مجوز آن در حال لغو شدن است به گفته مسئولان هلال احمر یکی از عمده مشکلات داروخانه طرف های قرار داد بیمه هستند.

همچنین در این بین مدیر فعلی هلال احمر که در دوران ریاست خود ضعیف عمل کرده است در صدد راه اندازی داروخانه می باشد.

________________________________

*آسفالت پارتی بازی

یکی از شهروندان با انتقاد از شهرداری گفته است که آسفالت لکه گیری خیابان ها ، آب پاشی و خدمات رفاهی هم در شهرداری پارتی بازی شده است.

وی بیان کرد: برخی از شهروندان با آشنایان خود که عضو شورا بوده تماس گرفته و در خواست می کند فلان کوچه خیابان محل سکونت خود را تمیز و لگه گیری آسفالت کند.

________________________________

*بی تدبیری در ورزش

اداره ورزش جوانان سیرجان در طی سه ماهه اخیر دو مرحله تغییر مدیریتی داشته است پس از استعفای اصغر حدیدی و مشغول بکار شدن وی در تهران، نوربخش محمود ابادی جایگزین وی شد اما محمود آبادی پس از چند ماه بازنشسته شد و عطای ریاست را به لقایش بخشید.

پس از وی نیز زهرا امیری سرپرست اداره ورزش جوانان سیرجان شد اما انتظار می رفت با تدبیر بهتر فردی که توانمندی بیشتری دارد ریاست این اداره را بر عهده گیرد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.