کد خبر : 3433
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 13 شهریور 1399 - 11:17

مدیرعامل شرکت سنگ آهن گهر زمین: رکورد تولید را خواهیم شکست

مدیرعامل شرکت سنگ آهن گهر زمین: رکورد تولید را خواهیم شکست

وحید میرزایی بافتی اظهار داشت: هدف اصلی ما در شرکت در سال جاری در همین راستا افزایش جدی تولید علی‌رغم مشکلات ماه‌های اخیر است که به دلیل کرونا تمام واحدهای معدنی و صنعتی با کاهش تولید مواجه شدند. وی ابراز امیدواری کرد: در ماه‌های باقی‌مانده باعزم جدی و با تمرکز بر محور تولید با همت پرسنل زحمتکش شرکت قطعا

وحید میرزایی بافتی اظهار داشت: هدف اصلی ما در شرکت در سال جاری در همین راستا افزایش جدی تولید علی‌رغم مشکلات ماه‌های اخیر است که به دلیل کرونا تمام واحدهای معدنی و صنعتی با کاهش تولید مواجه شدند.

وی ابراز امیدواری کرد: در ماه‌های باقی‌مانده باعزم جدی و با تمرکز بر محور تولید با همت پرسنل زحمتکش شرکت قطعا رکورد تولید را خواهیم شکست و برنامه‌ریزی ما تولید بیشتر از میزانی خواهد بود که در برنامه سالانه شرکت پیش‌بینی شده است.

مدیرعامل گهرزمین ادامه داد: مهم‌ترین سرمایه ما نیروی انسانی است و از آن جایی که ما حافظ سرمایه بین نسلی هستیم، به تمامی معاونین هفته آینده ابلاغ خواهم کرد باید رعایت کرامت انسانی و توجه به رفاه کارکنان جزو برنامه اصلی شرکت باشد.

میرزایی همچنین بیان کرد: نگاه مجموعه مدیریتی جدید شرکت به مسئولیت صرفا به عنوان امانت است و لحظه‌ای دست از خدمت برنخواهیم داشت.

وی در بخش دیگر سخنان خود تاکید کرد: انتصابات در شرکت بعد از این بر اساس شایسته‌سالاری و استفاده از ظرفیت‌های توانمند نیروی انسانی خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.