کد خبر : 398
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 آذر 1395 - 16:45

شورای تامین سیرجان، جشن دانشجو را لغو کرد

شورای تامین سیرجان، جشن دانشجو را لغو کرد

به گزارش عصرسیرجان ؛ جشن روز دانشجو که قرار بود توسط یکی از انجمن های مردم نهاد سیرجان در فضایی خارج از دانشگاه برگزار شود با شورای تامین شهرستان سیرجان لغو شد. این جشن که با حاشیه های زیادی همراه شد در نهایت با نظر شورای تامین در جهت منافع ملی مذهبی لغو گرید این

به گزارش عصرسیرجان ؛ جشن روز دانشجو که قرار بود توسط یکی از انجمن های مردم نهاد سیرجان در فضایی خارج از دانشگاه برگزار شود با شورای تامین شهرستان سیرجان لغو شد.

این جشن که با حاشیه های زیادی همراه شد در نهایت با نظر شورای تامین در جهت منافع ملی مذهبی لغو گرید این جشن قرار بود امروز 17 آذر ماه برگزار شود اما با شب شهادت حضرت امام حسن عسکری و ایام شهادت حضرت محسن بن علی (ع) متقارن شد.

دبیر این انجمن از صدور مجوز توسط اداره ارشاد نیزخبر داد که با این حال باید گفت چگونه اداره ارشاد بدون کسب تکلیف از نهاد های مربوطه مجوز صادر کرده است و آیا نمی بایست در ابتدا نگاهی به تقویم انداخته تا تاریخ مراسم با ایام شهادت متقارن نشود.

پیش از این نیز حراست دانشگاه پیام نور سیرجان با صدور نامه ای به ریاست محترم شورای تامین نیز از عدم هماهنگی با این دانشگاه در چاپ لوگو بر روی تبلیغات جشن خبر داده بود.

photo_2016-12-07_12-37-57

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.