کد خبر : 487
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 آذر 1395 - 14:31

مردی که فوتبالش را مدیون بگوویچ است/عکس

مردی که فوتبالش را مدیون بگوویچ است/عکس

به گزارش عصر سیرجان ؛ وینکو بگوویچ اگرچه در سال‌های اخیر نتوانسته در فوتبال ایران موفق باشد اما نسل موفقی از فوتبالیست‌های جنوبی را به فوتبال ایران معرفی کرد که تبدیل به ستاره‌های مطرحی شدند. در جریان دیدار سپیدرود رشت و گل‌گهر سیرجان، حسین کعبی که یکی از همین شاگردان مطرح بگوویچ بود با او تجدید

به گزارش عصر سیرجان ؛ وینکو بگوویچ اگرچه در سال‌های اخیر نتوانسته در فوتبال ایران موفق باشد اما نسل موفقی از فوتبالیست‌های جنوبی را به فوتبال ایران معرفی کرد که تبدیل به ستاره‌های مطرحی شدند. در جریان دیدار سپیدرود رشت و گل‌گهر سیرجان، حسین کعبی که یکی از همین شاگردان مطرح بگوویچ بود با او تجدید دیدار کرد و احوالپرسی گرمی با وینکو داشت. کعبی یکی از بازیکنانی است که فوتبالش را مدیون بگوویچ است.

حسین کعبی متولد ۱ مهر ۱۳۶۴در شهر اهواز است او بعد از عضویت در باشگاه پرسپولیس تهران و انجام فقط ۹ بازی، به تیم باشگاه فوتبال لستر سیتی انگلستان پیوست. این بازیکن از سوی باشگاه لسترسیتی و در پی اختلاف مدیر برنامه‌هایش با مربی و سران باشگاه، در لیست مازاد قرار گرفت .

وی سرانجام به پرسپولیس بازگشت و پس از قهرمانی با پرسپولیس تهران در لیگ برتر فوتبال ایران در فصل ۸۶–۸۷ در فصل نقل و انتقالات به تیم سایپا کرج پیوست. وی در بین نیم فصل ۹۲–۹۱ از تیم راه آهن تهران به تیم صنعت نفت آبادان پیوست.

همچنین او گفت در خانواده کاملاً استقلالی بزرگ شده است

Image result for ‫حسین کعبی‬‎

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.