کد خبر : 5110
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 مهر 1400 - 13:17

بازدید شهردار و اعضا شورا از بادگیر چپقی و بازار سیرجان

بازدید شهردار و اعضا شورا از بادگیر چپقی و بازار سیرجان
امروز دوشنبه دكتر كريمي پور شهردار سيرجان به همراه رياست شوراي اسلامي شهر در راستای و بررسی مشکلات بازار با حفظ تکریم و رفاه شهروندی بصورت سرزده از بازار سيرجان بازدید بعمل آوردند.

در این بازدید شهردار سيرجان ضمن گفتگو با مغازه داران شرایط و مشکلات آنان را از نزدیک جویا و تمهیدات لازم را در نظر گرفت.
علي اكبر كريمي پور ضمن دیدار با بازاریان به دلیل رضایتمندی شهروندان از کسبه محترم که طی این سالها در بازار کسب روزی حلال نموده اند تقدیر و تشکر نمود.
همچنين شهردار سيرجان در حاشيه بازديد از بادگير چپقي اظهار داشت:بادگیر چپقی یکی از جذاب ترین جاذبه های تاریخی شهر سیرجان در استان کرمان است که مشابه آن را در هیچ جایی از ایران پیدا نخواهید کرد. سیرجان شهری قدیمی و زیبا در استان کرمان است که سرشار از شگفتی های تاریخی با مناظر فوق العاده در طبیعت زیبای کویری است.
كريمي پور در پايات گفت: این شهر تاریخی دارای جاذبه های گردشگری و دیدنی زیادی است؛ بر همین اساس به یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در جنوب شرقی ایران شناخته شده است. بادگیر چپقی نیز به عنوان جاذبه ای تماشایی در شهر سیرجان به عنوان باقی مانده خانه ای قدیمی است که از جنس آجر و ملات ساخته شده که از لحاظ فرهنگی و هنری دارای ارزش بالایی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.