کد خبر : 5222
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 2 دی 1400 - 14:50

دیدار فرمانده انتظامی سیرجان با مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری سیرجان

دیدار فرمانده انتظامی سیرجان با مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری سیرجان
همزمان با روز ملی حمل و نقل، فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان با حضور در سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سیرجان، با مدیرعامل و کارکنان این سازمان دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست سرهنگ منصور رمضان نژاد فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان، ضمن گرامیداشت روز ملی حمل و نقل و تقدیر از اقدامات و فعالیت های حوزه حمل و نقل در شهرستان سیرجان، با تاکید بر آموزش های مربوط به ترافیک و امنیت شهروندی و همچنین همکاری پلیس راهور با سازمان حمل و نقل ابراز امیدواری کرد: شهر سیرجان از نظر هوشمندسازی به جایگاه واقعی خود نرسیده و این امر مستلزم برنامه ریزی دقیق، فرهنگسازی و ارایه آموزشهای لازم به شهروندان است.

در ادامه این نشست جواد نویدی مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سیرجان با ارایه گزارشی از چگونگی خدمت رسانی به شهروندان در حوره حمل و نقل، تصریح کرد: خوشبختانه با توجه به تعامل و همکاری خوبی که بین دستگاههای اجرایی و مجموعه نیروی انتظامی وجود دارد، مجموعه سازمان حمل و نقل شهرداری سیرجان با تمام توان آماده همکاری با مجموعه پلیس راهور است تا بتوانیم گامهای موثری در خصوص ترافیک و حمل و نقل شهری برداریم.

در پایان این نشست سرهنگ منصور رمضان نژاد فرمانده نتظامی شهرستان سیرجان با اهدای لوح سپاس از جواد نویدی مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سیرجان قدردانی کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.