کد خبر : 5453
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 23 تیر 1401 - 16:24

مدیرعامل گهر زمین:

در حال حاضر 8 میلیون تن گندله مازاد روی زمین مانده است

در حال حاضر 8 میلیون تن گندله مازاد روی زمین مانده است
مدیرعامل شرکت سنگ آهن گهرزمین در همایش، فرصت های سرمایه گذاری استان کرمان اظهار داشت: در گهرزمین یک میلیارد یورو سرمایه گذاری داشتیم و بیش از 500 میلیون تن ذخیره باقیمانده دارد.

به گزارش سیرجان رویداد: محمد فلاح با اشاره به اینکه در کشور کارخانه‌های زیادی احداث شده و معادن قابل ملاحظه‌ای کشف نشده و این مشکل جدی است که کمتر توجه شده است، گفت: معادن و شرکت‌های معدنی باید به کسانی داده شود که دلال نباشند و در دوره رزم‌حسینی استاندار وقت کرمان حدود 6 هزار پروانه معدنی که کار نشده بود باطل شد اما واگذار نشدند.

مدیرعامل شرکت سنگ آهن گهرزمین با بیان اینکه آب مهمترین مشکل استان کرمان است و براساس مطالعات و کارهای کارشناسی توسعه گهرزمین در بردسیر خواهد بود، افزود: 2 میلیارد و 500 میلیون پروژه در بردسیر برنامه ریزی شده و به‌زودی عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد و گهر زمین دیگر در منطقه جیرفت در ارتفاعات جبالبارز است و منطقه جیرفت گهرزمین سوم خواهد بود.

وی بر لزوم مذاکره با کشورهای دیگر و ایجاد بازار برای محصولات تولیدی ایران تاکید کرد و گفت: در حال حاضر حدود 8 میلیون تن گندله مازاد روی زمین مانده است و قیمت آن نصف برج چهارم سال گذشته شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.