کد خبر : 6418
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 خرداد 1402 - 9:18

حواشی داغ انتخابات مجلس در سیرجان / احمد نادری از سیرجان یا تهران ؟

حواشی داغ انتخابات مجلس در سیرجان / احمد نادری از سیرجان یا تهران ؟

به گزارش دسیرجان رویداد|: هر چه به فرایندهای اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نزدیک تر می شویم بر دامنه انتشار اخبار و حواشی آن افزوده می شود. از اخبار احتمال حضور برخی چهره های نام آشنای سیرجان تا خبر عدم حضور مدیرعامل گل گهر که تا اینجای کار می توان آن را از

به گزارش دسیرجان رویداد|: هر چه به فرایندهای اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نزدیک تر می شویم بر دامنه انتشار اخبار و حواشی آن افزوده می شود.

از اخبار احتمال حضور برخی چهره های نام آشنای سیرجان تا خبر عدم حضور مدیرعامل گل گهر که تا اینجای کار می توان آن را از مهمترین و داغ ترین حواشی این انتخابات نامید.

اما از مجموع برخی تحرکات رسانه ای و سیاسی به خصوص طی یکسال اخیر،استنتاج احتمال کاندیداتوری احمد نادری نماینده فعلی مجلس از حوزه انتخابیه سیرجان و بردسیر، شاید چنان هم دور از انتظار نباشد.

 انتشار گاه و بیگاه برخی اظهارات نادری که سیرجانی الاصل می باشد در برخی رسانه های سیرجان و حضور قابل تامل وی به همراه پورابراهیمی نماینده کرمان در یک رویداد بزرگ معدنی که در بهمن ماه گذشته در سیرجان برگزار شد این احتمالات را قوت می بخشد،جاییکه از قضا غیبت حسن پور نماینده سیرجان در همایشی در این تراز، بیش از همه سوال برانگیز شده بود.

ناگفته نماند، طی سالهای اخیر حداقل دو بار نام احمد نادری به صدر اخبار کشور راه یافته،یک بار وقتی که با روی کارآمدن طالبان در افغانستان در توییتی آنها را جنبش اصیل منطقه خوانده بود!! و از استقبال در همکاری با آنها سخن گفته بود و دیگری زمانی بود که این نماینده تصاویری از حضور خود در ورزشگاه سانتیاگو بِرنابئو و تماشای بازی رئال مادرید و سِویا را منتشر کرده بود که حواشی زیادی برای او ایجاد کرد.

 احمد نادری زاده ۱۳۵۹ در سيرجان است و دارای دکترای انسان شناسی سیاسی از دانشگاه فرایه برلین آلمان می باشد. وی هم‌اکنون دانشیار مردم‌شناسی در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس؛ و همچنین عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی است.همچنین او در اسفند ماه ۱۴۰۱ به دلیل طراحی طرحی برای پاسخ به اتحادیه اروپا در صورت قرار گرفتن س_پ_ا_ه پاسداران در لیست تروریسم، از سوی اتحادیه اروپا تحریم شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.