کد خبر : 6433
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 23 خرداد 1402 - 11:11

از مخالفت تا موافقت:

غیبت حسن پور در جلسه رای اعتماد وزیر صمت

غیبت حسن پور در جلسه رای اعتماد وزیر صمت
شهباز حسن پور کمتر از دو هفته در مصاحبه ای از عملکرد وزیر پیشنهادی صمت انتقاد کرد این در حالی است که روز گذشته از تمامی گفته های خود عقب نشینی کرد .

به گزارش سیرجان رویداد: شهباز حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی 10 خرداد ماه در واکنش به معرفی وزیر پیشنهادی صمت با بیان اینکه با ایشان مخالف هستم، افزود: با توجه به تجربیات بنده احساس می‌کنم، وزیر پیشنهادی صمت نگاه بالا به پایین نسبت به مجلس دارد.

وی درباره عملکرد وزیر پیشنهادی صمت در مپنا، به تاخیر در راه‌اندازی واحدهای نیروگاهی که از جمله معضلات عمده صنعت تولید، انتقال و توزیع برق در چند سال اخیر بوده و در بحث رشد تورم بسیار تاثیرگذار بوده است، اشاره کرد.

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: در خصوص مباحث ریلی،وی باعث متوقف کردن و نابودی صنعت لکوموتیوسازی و واگن‌سازی در کشور شده و با اعلام ساخت داخل جلوی واردات را گرفته و همین امر باعث پیر شدن و فرسودگی ناوگان ریلی کشور در سال های اخیر شده است.

با گذشت کمتر از دو هفته حسن پور  با اشاره به برگزاری چندین نشست با وزیر پیشنهادی صمت گفت: عباس علی آبادی برای این وزارتخانه برنامه های جامع، کامل و سوابق خوبی دارد و مرا اقناع کرد از مخالفت خود عقب نشینی کرد .

به گفته وی نشست های زیادی اخیرا با وزیر پیشنهادی صمت برگزار شده که آخرین نشست در کمیسیون اقتصادی مجلس بوده است.

وی افزود: وزیر پیشنهادی صمت قول اجرایی کردن همه برنامه ها را داده است.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی اظهارامیدواری کرد وزیر پیشنهادی صمت با رای اکثریت و قاطع نمایندگان ملت بتواند در این وزارتخانه منشاء خدمات باشد.

امروز سه شنبه 23 خرداد ماه نیز جلسه بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی شهباز حسن پور از غایبان جلسه بود

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.