کد خبر : 6438
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 خرداد 1402 - 9:19

دستگیری سارقان طلا توسط پلیس آگاهی سیرجان

دستگیری سارقان طلا توسط پلیس آگاهی سیرجان
جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان از دستگیری عاملان سرقت ۱۰ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال طلای یک خانواده سیرجانی قبل از فرار آنان به سمت استان یزد خبر داد.

به گزارش سیرجان رویداد: سردار عبدالعلی روانبخش اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی سیرجان در روند کشف سرقت طلاجات یک منزل در یکی از نقاط شهر سیرجان، اقدامات اطلاعاتی گسترده‌ای را به انجام رساندند و در نهایت به خروج سارقان از حوزه این شهرستان پی بردند و این مورد را به پلیس سایر نقاط همجوار منعکس کردند.

وی افزود: در همین راستا ماموران ایستگاه بازرسی خاتم استان یزد هنگام پایش ترددهای ورودی و خروجی، یک دستگاه خودروی سواری را متوقف و با بررسی هوشمندانه این خودرو به سرنشینان آن مشکوک و این مورد را به پلیس شهرستان سیرجان گزارش کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: در پی انعکاس این مورد به پلیس سیرجان ماموران پلیس آگاهی این شهرستان به سرعت وارد عمل شده و با همکاری ماموران پلیس این استان همجوار ۲ سارق دخیل در این سرقت میلیاردی را دستگیر کردند که متهمان در مواجهه با شواهد و مدارک موجود به سرقت طلاجات به ارزش ۱۰ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال اعتراف کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.