کد خبر : 871
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 7 بهمن 1395 - 9:25

ترامپ: دستور تحقیق جامعی را درباره تقلب رأی دهندگان صادر می کنم

ترامپ: دستور تحقیق جامعی را درباره تقلب رأی دهندگان صادر می کنم

ه گزارش عصرسیرجان؛ به نقل از شبکه تلویزیونی «سی اِن بی سی»، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور جدید آمریکا امروز اعلام کرد که دستور تحقیق و تفحص پیرامون تقلب در انتخابات ریاست جمهوری هشتم نوامبر سال گذشته میلادی در این کشور را صادر می کند. وی با انتشار یک پیام توئیتری در این باره اعلام کرد: من

ه گزارش عصرسیرجان؛ به نقل از شبکه تلویزیونی «سی اِن بی سی»، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور جدید آمریکا امروز اعلام کرد که دستور تحقیق و تفحص پیرامون تقلب در انتخابات ریاست جمهوری هشتم نوامبر سال گذشته میلادی در این کشور را صادر می کند.

وی با انتشار یک پیام توئیتری در این باره اعلام کرد: من دستور تحقیق بزرگی را درباره تقلب رأی دهندگان صادر می کنم. این امور شامل آنهایی است که در دو ایالت نامشان را ثبت کردند ؛ آنهایی که غیرقانونی این کار را کردند و حتی کسانی که مدتها قبل مُرده اند اما برای رأی گیری ثبت نام شده اند.

«دونالد ترامپ» در ادامه تأکید کرد: می خواهیم با توجه به نتایج حاصل از این تحقیق و تفحص، فرایندهای رأی گیری مان را تقویت کنیم.

لازم به ذکر است، ترامپ دیروز در نشستی با رهبران کنگره آمریکا مدعی تخلف گسترده در انتخابات ریاست جمهوری این کشور شده و گفته بود این امر باعث شد تا رقیبش در آراء مردمی از او پیشی بگیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.