کد خبر : 6728
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 آذر 1402 - 7:53

رقابت شرکت‌های بزرگ کشور برای سرمایه گذاری در جنوب کرمان

رقابت شرکت‌های بزرگ کشور برای سرمایه گذاری در جنوب کرمان
مدیرکل صنعت و معدن جنوب کرمان گفت: فراهم نمودن شرایط ورود سرمایه گذاران باعث استقبال شرکت‌های بزرگ برای سرمایه گذاری در جنوب کرمان شده است.

سیرجان رویداد: مسلم مروجی فرد: اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان با تامین زیر ساخت‌ها و فراهم نمودن شرایط ورود سرمایه گذاران و تسهیل در روند سرمایه گذاری، باعث استقبال شرکت‌های بزرگ برای سرمایه گذاری در جنوب کرمان شده است.

وی با اشاره به برگزاری جلسه با مدیرعامل شرکت پایا گفت: شرکت پایا از شرکت‌های بزرگی نظیر فولاد مبارکه، گل گهر و فولاد خوزستان و سایر شرکت‌های بزرگ کشور برای اکتشاف و سرمایه گذاری در کشور تشکیل شده است.

مروجی فرد افزود: با توجه به توانمندی و توانایی این شرکت، یک پهنه معدنی و ۵ پروانه اکتشاف را در جنوب کرمان در اختیار گرفته است.

وی بیان داشت: در جلسه با مدیرعامل این شرکت، مقرر شد پس از برگزاری نشست مشترکی در جنوب کرمان، دستگا‌های اکتشافی این شرکت در منطقه استقرار یابد تا فعالیت خود را در حوزه معدن در منطقه آغاز نمایند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان تاکید کرد: توجه و نگاه ویژه‌ای که دولت مردمی آیت الله رئیسی به جنوب کرمان دارد؛ در این منطقه به زودی شاهد تحولات عظیمی در حوزه معادن و صنایع معدنی خواهیم بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.