کد خبر : 6771
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 9 آذر 1402 - 5:40

عملکرد موفق جهان فولاد سیرجان در ۸ ماهه نخست ۱۴۰۲/ اینفوگرافی

عملکرد موفق جهان فولاد سیرجان در ۸ ماهه نخست ۱۴۰۲/ اینفوگرافی
شرکت جهان فولاد سیرجان در ۸ ماهه نخست سال جاری عملکرد موفقی در حوزه فروش، سودآوری و صادرات داشته است. درآمد فروش محصولات جهان فولاد سیرجان در ۸ ماهه نخست امسال به ۱۰ هزار و ۱۹۴ میلیارد تومان رسیده است که جهش ۴۷ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می‌دهد.

به گزارش سیرجان رویداد: حجم فروش میلگرد شرکت جهان فولاد سیرجان در ۸ ماهه نخست امسال، ۲۱۴ هزار و ۷۳۳ تن بوده است که حاکی از افزایش ۷ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل است و این شرکت به خوبی نیازهای بازار داخلی به میلگرد را تأمین کرده است.

حجم صادرات شمش فولادی شرکت جهان فولاد سیرجان نیز از ابتدای فروردین تا انتهای آبان سال جاری با جهش ۱۰۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به ۵۹ هزار و ۹۹۸ تن رسیده است.

این شرکت همزمان با قدرت پروژه‌های بزرگ توسعه‌ای در حوزه تولید آهن اسفنجی را نیز به پیش برده است و با بهره‌برداری از این پروژه‌ها، ظرفیت تولید آهن اسفنجی «فجهان» ۴ برابر می‌شود.

پروژه واحد احیاء مستقیم شماره ۲ جهان فولاد سیرجان با ظرفیت تولید سالانه ۱ میلیون و ۵۰ هزار تن آهن اسفنجی تا پایان سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید. همچنین پروژه مگامدول احیاء مستقیم این شرکت با ظرفیت تولید ۱ میلیون و ۷۶۰ هزار تن در سال نیز تا پایان ۳ ماهه نخست سال آینده وارد مدار خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.