کد خبر : 682
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 14 دی 1395 - 9:39

بیمارستان تخصصی در سیرجان با کمک خیرین ساخته می شود

بیمارستان تخصصی در سیرجان با کمک خیرین ساخته می شود

به گزارش عصرسیرجان؛ یدالله قربانی روز دوشنبه در جمع اعضای هیات مدیره مجمع خیرین سلامت سیرجان افزود: 2 و نیم هکتار زمین بیمارستان تخصصی به ارزش بیش از 300 میلیارد ریال تامین شده است و خیرین برای ساخت این بیمارستان تا امروز 200 میلیارد ریال اختصاص دادند. وی گفت: این مجمع که از سال گذشته فعالیت

به گزارش عصرسیرجان؛ یدالله قربانی روز دوشنبه در جمع اعضای هیات مدیره مجمع خیرین سلامت سیرجان افزود: 2 و نیم هکتار زمین بیمارستان تخصصی به ارزش بیش از 300 میلیارد ریال تامین شده است و خیرین برای ساخت این بیمارستان تا امروز 200 میلیارد ریال اختصاص دادند.
وی گفت: این مجمع که از سال گذشته فعالیت خود را با هدف رفع مشکلات درمانی آغاز کرده است، بیش از 30 نفر خیر را عضو دارد و توانسته با کمک خیرین هفت میلیارد ریال به منظور خرید 10 دستگاه دیالیز برای بیمارستان امام رضا (ع) سیرجان تهیه کند و سه دستگاه آمبولانس با هزینه 9 میلیارد ریال را نیز در دستور کار خود قرار دهد تا مردمی که بضاعت مالی کمتری دارند با قیمت مناسب بتوانند از خدمات این تجهیزات استفاده کنند.
وی بیان کرد: مجمع خیرین سلامت با کمک خیرین بخش زیدآباد و کمک 2 میلیارد ریالی آنان نسبت به احداث کلینیک درمانی این بخش با نام ده کلینیک زیدآباد اقدام کرده و زمین مورد نیاز این مرکز درمانی به مساحت 12 هزار مترمربع توسط خیری از این بخش تحویل این مجمع شد.
قربانی تامین هزینه مرمت و ساخت خانه قدیمی مرحوم دکتر حاج علی صادقی از پزشکان خیر سیرجان برای ایجاد مرکز درمانگاهی و تدوین کتاب زندگانی خیرین این شهرستان را از اقدامات عام المنفعه این مجمع عنوان کرد و گفت: اقدامات درمانی و ورزشی برای بیماران ام اس و دیالیزی تدارک دیده شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.