کد خبر : 6834
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 مرداد 1402 - 4:46

بازدید فرماندار سیرجان از پروژه‌های شرکت صنایع و معادن ماهان سیرجان

بازدید فرماندار سیرجان از پروژه‌های شرکت صنایع و معادن ماهان سیرجان
فرماندار سیرجان در نشست صمیمانه با مدیران شرکت ماهان سیرجان، به بررسی مسائل و مشکلات این مجموعه پرداخت و از روند اجرای پروژه گندله سازی، سنگ شکن و کارخانه تولید کنسانتره آهن،تجهیز کارگاه ها و ساختمان اداری،اتاق برق و کنترل خطوط خردایش و معدن شماره ۵ گلگهر بازدید کرد.

به گزارش سیرجان رویداد: یعقوبی پور حمایت از شرکت های معدنی و صنعتی را از اولویت های دولت سیزدهم برشمرد و اظهار داشت: با توجه به نامگذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان مهار تورم و رشد تولید می کوشیم تا از حمایت و پشتیبانی از شرکت های معدنی و صنعتی ضمن بهره وری حداکثری از معادن،زمینه اشتغال حداکثری جوانان شهرستان را فراهم کنیم.
فرماندار سیرجان با بیان اینکه بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان، بصورت مستمر و با هدف حمایت و رفع موانع تولید در دستور کار می باشد،تصریح کرد: پتانسیل های خوبی در شهرستان هم در بحث معدن و هم در بحث صنعت وجود دارد که در صورت حمایت و توجه بیشتر می توانیم زنجیره تولید را برای اشتغالزایی در مجموعه فولاد کامل کرده و با تولید بیشتر، منافع بیشتری را برای مردم ایجاد کنیم.

مهدی بهرامی مدیرعامل شرکت ماهان سیرجان در این بازدید ضمن تشریح روند اجرای پروژه‌های درحال احداث این شرکت، گفت: پروژه احداث واحد خردایش پیش فرآوری و کوبینگ خشک به ظرفیت ۵ میلیون تن با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان آبان ماه امسال به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه دو پروژه احداث کارخانه کنسانتره و گندله سازی هر کدام به ظرفیت ۲/۵ میلیون تن در سال از دیگر پروژه های این شرکت است،افزود: با تکمیل و بهره برداری از این پروژه ها ضمن تکمیل زنجیره فولاد این شرکت نزدیک به ۸۰۰ نفر مشغول به کار خواهند شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.