کد خبر : 7039
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 آبان 1402 - 6:16

مدیرعامل گهرزمین در بازدید فرماندار سیرجان از این مجموعه عنوان کرد:

سرمایه اصلی گهرزمین، پرسنل آن هستند

سرمایه اصلی گهرزمین، پرسنل آن هستند
صبح روز چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ فرماندار ویژه شهرستان سیرجان از مجموعه گهرزمین بازدید کرد و از نزدیک در جریان آخرین اقدامات آن قرار گرفت.

به گزارش سیرجان رویداد: صبح روز چهارشنبه ۱۷ آبان جلسه‌ای با حضور «علی یعقوبی‌پور» معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان سیرجان و «محمد محیاپور» مدیرعامل گهرزمین و همچنین معاونین و مدیران این شرکت در سالن کنفرانس شهید سلیمانی گهرزمین برگزار شد.

در ابتدای این جلسه مدیرعامل گهرزمین با اشاره به اقدامات ارزنده فرماندار سیرجان، حضور وی را موجب آرامش شهرستان و منطقه عنوان کرد و افزود: خوشبختانه این مهم باعث حل خیلی از مسائل و مشکلات شده است.

محیاپور در ادامه با تاکید بر اینکه پرسنل گهرزمین سرمایه اصلی این مجموعه هستند گفت: شرکت گهرزمین یک مجموعه فوق‌العاده است و این شرایط خوب، بواسطه حضور و تلاش معاونین، مدیران و پرسنل توانمند می‌باشد. درواقع سلامت کاری در گهرزمین صد درصد است.

وی همچنین افزود: در بخش طرح‌های توسعه‌ای پروژه‌های خوبی را پیش رو داریم که در حال انجام هستند.

در ادامه این جلسه فرماندار سیرجان فعالیت‌ها و اقدامات گهرزمین را ستودنی دانست و عنوان کرد: این اقدامات شایسته و خوب موجب ایجاد انگیزه بالا می‌شود.

وی با اشاره به شعار امسال که توسط مقام معظم رهبری نامگذاری شده است خاطرنشان کرد: شرکت گهرزمین در راستای رشد تولید و مهار تورم بسیار موفق عمل کرده است و این مجموعه در راستای تحقق شعار امسال، تلاش‌های زیاد و موفقی را انجام داده است.

یعقوبی پور در ادامه افزود: مدیریت در مجموعه گهرزمین به بهترین شکل ممکن است. در واقع وجود نظم همراه با کارایی نشان از وجود این نکته است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: یکی از موفقیت‌های هر سازمان و مجموعه، تعلق پذیری به آن مجموعه است و این موضوع در شرکت گهرزمین بسیار مشهود است.

همچنین در این جلسه، «محمدرضا خضری‌پور» عضو هیات مدیره و معاون مالی و اقتصادی و «محمدامین محمدی» معاون بازرگانی گهرزمین به ارائه گزارش پرداختند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.