کد خبر : 7291
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 بهمن 1402 - 19:50

از مجموعه گل گهر تشکر می کنم که اجازه دادند به فوتبال ایران خدمت کنم

از مجموعه گل گهر تشکر می کنم که اجازه دادند به فوتبال ایران خدمت کنم

امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی بزرگ بر ژاپن از مجموعه گل‌گهر در موفقیت کسب شده و صعود تیم ملی به مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا، تقدیر به عمل آورد و گفت: لطف خدا و اهل بیت شامل حال فوتبال و مردم ایران شد و توانستیم برد خوبی را به دست بیاوریم.

جا دارد از مدیران ارشد شرکت و باشگاه گل‌گهر و به ویژه مهندس عتیقی مدیرعامل شرکت گل‌گهر تشکر کنم که اجازه دادند به فوتبال ایران خدمت کنم. گفتنی است؛ امیر قلعه‌نویی در شرایطی هدایت تیم ملی را برعهده گرفت که هنوز ۶ هفته از رقابت‌های لیگ برتر در دوره بیست‌و‌دوم باقی مانده بود. با این حال پس از درخواست این مربی برای جدایی از گل‌گهر این موضوع با هدف کمک به منافع ملی با موافقت مجموعه گل‌گهر مواجه شد.

این موافقت وقتی بیشتر برای امیر قلعه‌نویی ارزش پیدا می‌کند که بدانیم این مربی در مقدماتی جام جهانی و پس از اخراج ویلموتس هم گزینه اول مدیران فدراسیون بود، اما در آن مقطع با وجود اینکه قلعه‌نویی تمایل به جدایی از سپاهان و قبول هدایت تیم ملی داشت، رضایت این مربی از سوی باشگاه اصفهانی صادر نشد.

به همین دلیل هم هست که امیر قلعه‌نویی موفقیت خود در تیم ملی را مدیون گل‌گهر می‌داند و در نشست خبری پس از پیروزی برابر ژاپن نیز به این موضوع کلیدی اشاره کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.