کد خبر : 7332
تاریخ انتشار : شنبه 1 اردیبهشت 1403 - 13:10

امدادرسانی به ۱۵۰۰ نفر از خانواده در سیل کرمان

امدادرسانی به ۱۵۰۰ نفر از خانواده در سیل کرمان

سیرجان رویداد- رضا فلاح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه چند روز گذشته شاهد صدور هشدار سطح قرمز هواشناسی برای جنوب استان کرمان بودیم، اظهار داشت: بارش باران و فعالیت این سامانه بارشی از ساعات اولیه روز سه شنبه در استان کرمان آغاز شد. وی با بیان اینکه طی این مدت خدمات‌رسانی جمعیت

سیرجان رویداد- رضا فلاح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه چند روز گذشته شاهد صدور هشدار سطح قرمز هواشناسی برای جنوب استان کرمان بودیم، اظهار داشت: بارش باران و فعالیت این سامانه بارشی از ساعات اولیه روز سه شنبه در استان کرمان آغاز شد.

وی با بیان اینکه طی این مدت خدمات‌رسانی جمعیت هلال احمر کرمان در 55 شهر و روستای سیل‌زده استان انجام شده است، گفت: 133 نیروی امدادی در قالب 29 تیم در مناطق سیل‌زده استان کرمان حضور داشتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان ادامه داد: بر اثر بارش‌های شدید و سیل‌آسا و آبگرفتگی در نقاط مختلف استان کرمان نیروهای امدادی هلال احمر تا صبح امروز به یک هزار و 517 نفر متاثر از سیل امدادرسانی کردند و 111 نفر توسط هلال احمر اسکان داده شدند.

وی با اشاره به اقلام توزیع شده در مناطق سیل‌زده استان کرمان، گفت: تاکنون بسته‌های غذایی، پتو، چادر و موکت به مقدار لازم در مناطق متاثر از سیل توسط توزیع شده است.

فلاح ادامه داد: تاکنون شهرستان‌های رودبارجنوب، منوجان، قلعه گنج، جیرفت، عنبرآباد، کهنوج، سیرجان، رابر، ریگان، بافت و ساردوئیه تحت تاثیر حوادث جوی استان کرمان قرار گرفته‌اند.

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

* * * Apple iPhone 15 Free * * * hs=a1a26c9c675299d87f46e70d35a9b0c6* پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403 - 8:23

k9mjz7