کد خبر : 740
تاریخ انتشار : شنبه 18 دی 1395 - 8:30

همایش دانش آموزی پیشگیری از اعتیاددر سیرجان /عکس

همایش دانش آموزی پیشگیری از اعتیاددر سیرجان /عکس

به گزارش عصرسیرجان؛ در این همایش معاون سیاسی اجتماعی فرماندار، معاونین و مدیران دانشکده علوم پزشکی، مسئولین محلی و دانش آموزان دبستان های منطقه مکی آباد سیرجان حضور داشتند. این همایش با هدف انتقال مفاهیم و پیام های پیشگیرانه از اعتیاد از طریق برنامه های نمایشی و طنز حوزه کودک و نوجوان به دانش آموزان

به گزارش عصرسیرجان؛ در این همایش معاون سیاسی اجتماعی فرماندار، معاونین و مدیران دانشکده علوم پزشکی، مسئولین محلی و دانش آموزان دبستان های منطقه مکی آباد سیرجان حضور داشتند.

این همایش با هدف انتقال مفاهیم و پیام های پیشگیرانه از اعتیاد از طریق برنامه های نمایشی و طنز حوزه کودک و نوجوان به دانش آموزان مقطع دبستان سیرجان برگزار شد.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی سیرجان در حاشیه این همایش گفت: دوران کودکی و نوجوانی و خصوصا دوران نوجوانی داراي جنبه هاي گوناگون جسمي، رواني و اجتماعي است که بایستی مورد توجه و برنامه ریزی قرار گیرد.

دکتر سید محمد رضوی نسب افزود: نوجوانان بایستی به روش های لازم، آسیب های اجتماعی و روانی این دوره را بشناسند تا بتوانند در برخورد با این آسیب ها، واکنش پیشگیرانه و قهری اعمال کنند.

 وی ادامه داد: معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی سیرجان پیرامون آموزش در حوزه خانواده، بهداشت روان، اقدامات خوبی انجام داده و در دستور کار دارد و نمونه آن همایش بزرگ دانش آموزی امروز با حضور هزار نفر دانش آموز منطفه مکی آباد است .

دکتر رضوی نسب ادامه داد: خانواده ها نقش اصلی را در تربیت فرزندان بر عهده دارند که در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی کمک شایانی می توانند داشته باشند .

گفتنی است سخنرانی یکی از کارشناسان ارشد روانشناسی، اجرای نمایش و مسابقه از دیگر برنامه های این همایش بود .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.