کد خبر : 7505
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 خرداد 1403 - 5:57

قتل عام خانوادگی در سیرجان / جنایت هولناک بخاطر سرقت

قتل عام خانوادگی در سیرجان / جنایت هولناک بخاطر سرقت
پنج عضو یک خانواده در یک شب به طرز هولناکی در سیرجان به قتل رسیدند

سیرجان رویداد- دادستان عمومی وانقلاب شهرستان سیرجان در تشریح جزئیات این حادثه تلخ  با بیان این که  انگیزه ضارب سرقت و مسائل مالی بوده است ،اظهارکرد:در این حادثه خونبار  اعضای یک خانواده شامل زن و شوهر و 3 فرزند خانواده به قتل رسیدند.

قاضی مجتبی قدیمی ادامه داد: به دنبال  دریافت گزارش مردمی مبنی بر مفقودی اعضای یک خانواده در سیرجان در ساعت ۲۳ شامگاه یک شنبه گذشته، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی و پلیس قرار گرفت.

وی افزود:نیروهای  پلیس آگاهی سیرجان و بازپرس ویژه قتل ،بی درنگ  در محل منزل خانواده مذکور  حاضر  و متوجه شدند در منزل قفل و مشکوک  است و پس از دستور قضایی ماموران فک قفل  می کنند و وارد منزل می شوند که متاسفانه با  پیکر اعضای این خانواده مواجه می‌شوند که با سلاح سرد به قتل رسیده اند.

این مقام قضایی  تاکید کرد:بلافاصله دستورات  ویژه قضایی برای شناسایی هویت  و دستگیری فرد ضارب صادر شدکه  تحقیقات تکمیلی در این زمینه ادامه دارد. 

دادستان سیرجان خاطرنشان کرد: با توجه به این که از خانه مقتول مقادیر زیادی طلا و جواهرات و اموال خانه به سرقت رفته است به نظر می رسد انگیزه اصلی قاتل سرقت و مسائل مالی بوده است . 

وی گفت : این خانواده اصالتا غیربومی استان کرمان هستند و پدر خانواده در صنعت فرش فعالیت داشته است. دادستان سیرجان در پایان تاکید کرد:رسیدگی به این  پرونده  به صورت ویژه در دستور کار قضایی قرار دارد.

این گزارش حاکی است فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به قتل شبانه  پنج عضو یک خانواده در یکی از محله های شهرستان سیرجان بیان کرد: تیم ویژه ای به منظور شناسایی و دستگیری قاتل یا قاتلان تشکیل شد و موضوع در دستور کار پلیس شهرستان سیرجان قرار گرفت.

سردار فرشید افزود: در این خصوص پرونده در مرجع قضایی تشکیل شد و رسیدگی لازم تا حصول نتیجه در دستور کار قرار دارد و نتیجه اقدامات اطلاع رسانی خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.