کد خبر : 94
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 آذر 1395 - 10:36

20 هزار جلد کتاب در دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان

20 هزار جلد کتاب در دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان

به گزارش “عصر سیرجان” این نمایشگاه در محل سالن جهاد واقع در بلوار سید احمد خمینی روبروی دانشگاه پیام نور در حال برگزاری است. دکتر مسعود بهشتی راد معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان مهم ترین هدف این نمایشگاه را دعوت از اساتید و دانشجویان در نشست تخصصی گروه ­های آموزشی برای انتخاب کتاب و

به گزارش “عصر سیرجان” این نمایشگاه در محل سالن جهاد واقع در بلوار سید احمد خمینی روبروی دانشگاه پیام نور در حال برگزاری است.
دکتر مسعود بهشتی راد معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان مهم ترین هدف این نمایشگاه را دعوت از اساتید و دانشجویان در نشست تخصصی گروه ­های آموزشی برای انتخاب کتاب و اهمیت مسائل و مشکلات کتاب خوانی و تهیه کتب برخی از گروه های مورد نظر در رشته های مختلف آموزشی اعلام کرد.
بهشتی راد افزود: «حوزه معاونت پژوهشی و مرکز انتشارات علمی دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان، برگزاری هر ساله این نمایشگاه را پیش بینی کرده و سعی دارد هر ساله آن را برگزار کند.»
وی بیان کرد: «در این نمایشگاه 10 هزار عنوان و 20 هزار جلد کتاب در زمینه های علمی، آموزشی، تخصصی، مرجع و کودک و نوجوان با تخفیف 10 تا 20 درصدی ارائه شده است.»
در این نمایشگاه کتب اساتید و نویسندگان دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان نیز پخش و عرضه می شود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.