کد خبر : 1405
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مرداد 1396 - 0:45

راه اندازی بندر خشک کشور در سیرجان

راه اندازی بندر خشک کشور در سیرجان

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی سیرجان گفت: برای ایجاد بندر خشک ، زمینی به وسعت 1800 هکتار در شمال منطقه ویژه اختصاص داده شده و زیر ساخت های لازم هم برای انبار کالاها از بندرهای کشور در منطقه ویژه اقتصادی سیرجان  فراهم شده است. نصرت الله ضیاء شهابی با اشاره به صادرات 37 میلیون و

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی سیرجان گفت: برای ایجاد بندر خشک ، زمینی به وسعت 1800 هکتار در شمال منطقه ویژه اختصاص داده شده و زیر ساخت های لازم هم برای انبار کالاها از بندرهای کشور در منطقه ویژه اقتصادی سیرجان  فراهم شده است.
نصرت الله ضیاء شهابی با اشاره به صادرات 37 میلیون و 872 هزار دلار کالاهای تولیدی از جمله نوع طعم های خوراکی ، دانه های رنگ ، چسب های نواری و اسپری های دامی از منطقه ویژه اقتصادی  سیرجان افزود:  کالاهای تولیدی از طریق گمرک این منطقه به کشورهای آسیایی و حوزه خلیج فارس صادر می شود.
مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی  سیرجان گفت: در اجرای طرح توسعه و خروج از رکود برخی از کارگاه ها و کارخانه های این منطقه از ابتدای امسال 200 نفر جذب بازار کار شدند و میزان اشتغال در 35 کارگاه و کارخانه فعال منطقه ویژه اقتصادی سیرجان به بیش از2300 نفر رسید.
ضیاء شهابی سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان را 40 هزار میلیارد ریال دانست و گفت: در راستای توجه به سرمایه گذاری افراد یا شرکت ها زیرساخت ها و امکانات آماده است و صادرات و واردات نیز از گمرک همین محل  انجام می شود.
بندر خشک ، بندری درون سرزمینی چند منظوره است که به طور مستقیم  از طریق جاده یا راه آهن به بندر دریایی وصل می شود و مرکزی برای انتقال کالاها به مقصدهای داخلی و نیز ذخیره و انبار کالاها است.
 خبرگزاری صداوسیما

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.