کد خبر : 1324
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 3 مرداد 1396 - 17:37

دادستان سیرجان قاضی پرونده مشروبات الکلی شد

دادستان سیرجان قاضی پرونده مشروبات الکلی شد

رویداد نیوز: رئیس کل دادگستری استان کرمان در خصوص آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده مسمویت مشروبات الکلی در شهرستان سیرجان گفت:نیک ورز دادستان سیرجان به عنوان قاضی ویژه برای شناسایی عوامل توزیع کننده مشخص شده است. یدالله موحد هشدار داد:دستگاه قضائی با شدت بیشتر با عرضه کنندگان مشروبات الکلی وبا باندهای قاچاق مشروبات الکلی برخورد خواهد کرد. وی بر

رویداد نیوز: رئیس کل دادگستری استان کرمان در خصوص آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده مسمویت مشروبات الکلی در شهرستان سیرجان گفت:نیک ورز دادستان سیرجان به عنوان قاضی ویژه برای شناسایی عوامل توزیع کننده مشخص شده است.

یدالله موحد هشدار داد:دستگاه قضائی با شدت بیشتر با عرضه کنندگان مشروبات الکلی وبا باندهای قاچاق مشروبات الکلی برخورد خواهد کرد.

وی بر انجام کارهای فرهنگی بیشتر در این زمینه تاکید کرد وافزود:نهادهای فرهنگی بایستی کمک نمایند تا بتوانیم با این پدیده شوم مقابله نماییم.

رئیس شورای قضائی استان کرمان با اعلام اینکه بحث تراکم ورودی پرونده ها به سیستم قضائی یک بحث جدی در سطح ملی است،افزود:دستگاه قضائی در برنامه چهارم توسعه قضایی کشور برنامه هایی را برای کاهش ورودی دنبال می کند.

وی عنوان کرد:قوه قضائیه لایحه ای در دست تدوین برای شکل گیری نهاد داوری دارد که درسطح کشور این نهاد تشکیل شود تا بتواند از ظرفیت مردم استفاده شود.

وی افزود:استان کرمان به دلیل اینکه در مسیر ترانزیت وگلوگاه قاچاق باندهای بین المللی مواد مخدر قرار دارد بحث عمده جمعیت کیفری زندانیان مربوط به مواد مخدر است به نحوی که 70درصد از جمعیت زندان های استان کرمان را محکومین مرتبط با جرائم مواد مخدر تشکیل می دهند.

رئیس شورای قضائی استان تصریح کرد:قطعا با این طرحی(الحاقیه یک ماده به قانون مبارزه با مواد مخدر) که در مجلس شورای اسلامی مطرح است تبدیل به قانون شود امکان کاهش جمعیت کیفری تا حدود زیادی وجود دارد.

موحد تاکید کرد:قانون مبارزه با مواد مخدر بایستی کارشناسی شود وابعاد مختلف موضوع مورد بررسی قرار گیرد وتبدیل به یک قانون جامع شود تا نتایج اثربخشی را بدنبال داشته باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.