کد خبر : 1939
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 18 بهمن 1397 - 0:00

استقبال سیرجانی ها از پرواز شرکت هواپیمایی زاگرس

استقبال سیرجانی ها از پرواز شرکت هواپیمایی زاگرس

به گزارش سیرجان ردیداد؛ نایب رییس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی استان کرمان از استقبال شهروندان سیرجانی از اولین پرواز هواپیمایی زاگرس خبر داد. مسعود دهقانی ظهر دیروز در حاشیه نشست فرماندار ویژه سیرجان با مسئولان اجرایی شرکت هواپیمایی زاگرس با اعلام این خبر گفت: خوشبختانه با پیگیری های مکرر فرماندار سیرجان و حمایت همه جانبه

به گزارش سیرجان ردیداد؛ نایب رییس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی استان کرمان از استقبال شهروندان سیرجانی از اولین پرواز هواپیمایی زاگرس خبر داد.
مسعود دهقانی ظهر دیروز در حاشیه نشست فرماندار ویژه سیرجان با مسئولان اجرایی شرکت هواپیمایی زاگرس با اعلام این خبر گفت: خوشبختانه با پیگیری های مکرر فرماندار سیرجان و حمایت همه جانبه نماینده سیرجان شرکت هواپیمایی زاگرس در استان کرمان بعد از فرودگاه کرمان ، پرواز های خود در فرودگاه سیرجان را هم راه اندازی کرد.
مدیر آژانس هواپیمایی جنوب شرق افزود: اولین پرواز این شرکت امروز ظهر از تهران به مقصد سیرجان انجام می شود و همه ظرفیت این پرواز تکمیل شده است. دهقانی ادامه داد: یک خبر خوش برای شهروندان سیرجانی این است که در صورت استقبال از پرواز های این شرکت، تعداد پرواز ها به مقصد تهران افزایش خواهد یافت و همچنین پرواز از سیرجان به مشهد و کیش نیز در دستور کار این شرکت قرار خواهد گرفت.
وی حضور شرکت زاگرس در کنار شرکت ماهان و رقابت سالم این دو شرکت را باعث تعدیل نرخ پرواز های سیرجان دانست و گفت: قطعا افزایش تعداد پرواز ها به تعدیل نرخ بلیط هواپیما و در نهایت رضایت شهروندان منجر خواهد شد.
وی گفت: با همکاری صمیمانه مهندس قاسم زاده مدیر کل فرودگاه های استان کرمان و مهندس موسایی پور مدیر فرودگاه سیرجان این اتفاق خوب برای استان کرمان رقم خورده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.