کد خبر : 2001
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 بهمن 1397 - 19:47

اشتغال بیش از ۶ هزار نفر طی چهار سال گذشته در گل گهر

اشتغال بیش از ۶ هزار نفر طی چهار سال گذشته در گل گهر

به گزارش سیرجان رویداد ؛ تقی زاده از ایجاد اشتغال برای بیش از ۶ هزار نفر طی ۴ سا‌ل گذشته خبر داد.مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در گفتگو با خبرنگار ایلنا گفت: ما در سال های94ـ 95ـ 96 و 97 مجموعاَ بیش از 6500 نفر نیروی انسانی را در منطقه گل گهر

به گزارش سیرجان رویداد ؛ تقی زاده از ایجاد اشتغال برای بیش از ۶ هزار نفر طی ۴ سا‌ل گذشته خبر داد.مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در گفتگو با خبرنگار ایلنا گفت: ما در سال های94ـ 95ـ 96 و 97 مجموعاَ بیش از 6500 نفر نیروی انسانی را در منطقه گل گهر وپروژه های مرتبط مشغول بکار نموده ایم.

مدیر عامل گل گهر در این رابطه اظهار داشت: طی اقداماتی که انجام شده در سال 96 بیشترین تعداد نیروی انسانی که حدود 3300 نفر بوده در مجموعه گل گهر جذب شده اند.

تقی زاده افزود:بطور کلی در حال حاضر حدود 19 هزار نفر در منطقه گل گهر و پروژه های وابسته مشغول به کار می باشند.

مدیرعامل شرکت گل گهر همچنين با اشاره به توجه ویژه گل گهر به اشتغال فرزندان شهدا گفت: مفتخر هستیم که در چهار سال اخیر نسبت به استخدام تعداد ۲۱۶ نفر از فرزندان عزیز خانواده شهدا اقدام شده است.

وی در خصوص اشتغال خانواده شهدا ،جانبازان و ایثارگران یادآور شد : تا سال ۹۴ مجموعا این آمار ۱۲۷ نفر بوده است و از سال ۹۴ تا کنون ۲۱۶ نفر دیگر نیز استخدام شده اند.

مدیر عامل گل گهر در این رابطه تشریح نمود: در سال ۹۴ تعداد ۲۵ نفر، در سال ۹۵ تعداد ۶۰ نفر،در سال ۹۶ تعداد ۸۴ نفر و از ابتدای سال ۹۷ تاکنون تعداد ۴۷ نفر از این عزیزان مشغول بکار شده اند.

وی تاکید کرد:خدمت به خانواده های معظم جانبازان و شهدای گرانقدر وظیفه تمامي مسئولان کشور است و با افتخار اعلام می کنیم که آمار استخدام این عزیزان در چهار سال گذشته در مجموعه گل گهر نزدیک به ۷۰ درصد رشد داشته است.

مدیر عامل گل گهر در پایان گفت بايد عرض کنم تمام موارد درخواست اشتغال فرزندان خانواده های معزز جانبازان تا۲۵ درصد نيز را در حال هماهنگی برای جذب هستیم و همین روند را ادامه خواهیم داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.