کد خبر : 2051
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 اسفند 1397 - 9:34

كشف لوازم آرایشی قاچاق در سيرجان

كشف لوازم آرایشی قاچاق در سيرجان

فرمانده انتظامي سيرجان از كشف كالاي قاچاق از نوع لوازم آرايشي و دستگيري دو نفر قاچاقچي خبر داد. به گزارش سیرجان رویداد؛ سرهنگ “محمدرضا ايران نژاد” گفت: ماموران دايره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهي اين شهرستان در راستاي اجراي طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز و حاشیه نشین و دستگیری متهمین

فرمانده انتظامي سيرجان از كشف كالاي قاچاق از نوع لوازم آرايشي و دستگيري دو نفر قاچاقچي خبر داد.

به گزارش سیرجان رویداد؛ سرهنگ “محمدرضا ايران نژاد” گفت: ماموران دايره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهي اين شهرستان در راستاي اجراي طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز و حاشیه نشین و دستگیری متهمین متواری و تحت تعقیب و همچنین در اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق و ارز در كنترل خودروهاي عبوري در محور “سيرجان – بندرعباس” به يك دستگاه كاميون مشكوك شدند.

وي افزود: ماموران با متوقف كردن خودرو در باررسي از آن  تعداد 11610 عددانواع لوازم آرايشي قاچاق کشف کردند.

سرهنگ ايران نژاد با اشاره به ارزش پانصد میلیون ريالي اين محموله قاچاق بيان داشت: در اين عمليات دو نفر قاچاقچي دستگير و تحويل مقامات قضائي شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان سيرجان در ادامه گفت: گسترش قاچاق كالا و ارز اثرات منفي فراواني بر توليد داخلي دارد و امنيت اقتصادي را در جامعه برهم مي زند و به همين علت پليس مصمم است تا با متخلفان اقتصادي برخورد قاطع و قانوني داشته باشد.

ایران نژاد در پایان خاطرنشان کرد: در عملیاتی دیگر ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی موفق به کشف 1800 قلم مواد محترقه از نوع کبریتی و بمبی و دستگیری یک نفر از سک باب مغازه شدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.