کد خبر : 2730
تاریخ انتشار : شنبه 19 مرداد 1398 - 10:08

ملارحمان در آستانه اعیاد قربان و غدیر خبر داد: گل گهر، خط جدید کاملا بومی کنسانتره سنگ آهن راه اندازی کرد

ملارحمان در آستانه اعیاد قربان و غدیر خبر داد:  گل گهر، خط جدید کاملا بومی کنسانتره سنگ آهن راه اندازی کرد

به گزارش سیرجان رویداد:شركت معدني و صنعتي گل گهر، به عنوان بزرگترين توليد كننده كنسانتره سنگ آهن كشور موفق به راه اندازي يك خط يك ميليون تني كاملا بومي شد. جمشید ملارحمان مدیر عامل شركت معدني و صنعتي گل گهر در آستانه اعیاد قربان و غدیر با اعلام خبر فوق تصریح کرد: احداث اين خط

به گزارش سیرجان رویداد:شركت معدني و صنعتي گل گهر، به عنوان بزرگترين توليد كننده كنسانتره سنگ آهن كشور موفق به راه اندازي يك خط يك ميليون تني كاملا بومي شد.
جمشید ملارحمان مدیر عامل شركت معدني و صنعتي گل گهر در آستانه اعیاد قربان و غدیر با اعلام خبر فوق تصریح کرد: احداث اين خط با تجهيزات کاملا ساخت داخل، در راستاي اصول اقتصاد مقاومتي و رونق توليد انجام شده است.
مدیر عامل شركت معدني و صنعتي گل گهر همچنين درباره نتايج حاصل از بومي سازي كامل اين خط اظهار داشت: كاهش حجم سرمايه گذاري ثابت اين خط به حدود يك هشتم به دليل نبود هزینه ارزبری،‌ كاهش دوره بازگشت سرمايه اين خط در مدت ٥ ماه، كاهش زمان احداث خط به کمتر از يكسال به دليل نبود نياز به زمان ترخيص كالا و همچنین كاهش زمان دستیابی به ظرفيت اسمي به کمتر شش ماه از جمله نتایج حاصل از بومی سازی است. وی تاکید کرد: مهمترین دلیل دستیابی سریع به ظرفیت اسمی، تسلط كامل كارشناسان و تكنسين ها با تجهيزات ساخت داخل و پشتيباني سازندگان است.
ملارحمان سرمایه گذاری ساخت این خط را ۵۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد و تصریح کرد: با راه اندازی این خط جدید فرآوری سنگ آهن، ۱۰۰ شغل مستقیم و ۳۰۰ شغل غیرمستقیم ایجاد شده است.
در پايان ملارحمان اين دستاورد را به ملت ايران و خانواده توليد كنندگان زنجيره فولاد تبريك گفت و ابراز اميدواري کرد که رويكرد 100درصد ساخت داخل در ساير مراحل زنجيره فولاد نيز محقق شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.