کد خبر : 585
تاریخ انتشار : شنبه 27 آذر 1395 - 20:30

چهار مصدوم حاصل تصادف سه خودرو در سیرجان

چهار مصدوم حاصل تصادف سه خودرو در سیرجان

به گزارش عصرسیرجان؛ حوالی ساعت پنج و پنجاه دقیقه امشب (شنبه) بر اثر برخورد سه دستگاه خودروی پژو دویست و شش، پراید و پراید صد و چهل یک، چهار نفر مجروح و توسط عوامل اورژانس سیرجان به بیمارستان امام رضا(ع) منتقل شدند. نبی الله حیدرپور رییس اورژانس سیرجان گفت: به محض اطلاع از سانحه چهار

به گزارش عصرسیرجان؛ حوالی ساعت پنج و پنجاه دقیقه امشب (شنبه) بر اثر برخورد سه دستگاه خودروی پژو دویست و شش، پراید و پراید صد و چهل یک، چهار نفر مجروح و توسط عوامل اورژانس سیرجان به بیمارستان امام رضا(ع) منتقل شدند.

نبی الله حیدرپور رییس اورژانس سیرجان گفت: به محض اطلاع از سانحه چهار دستگاه آمبولانس را به محل، واقع در کیلومتر شش محور سیرجان کرمان (بعد از پل کمربندی جدید) اعزام کردیم.

سرآتشیار فیروزآبادی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی سیرجان نیز در این باره گفت: به دنبال اطلاع از حادثه با دستور مرکز فرماندهی دو خودروی سنگین امداد و نجات به محل حاضر شدند. یک پیرزن با فامیل ایران نژاد در پراید گیر کرده بود که توسط عوامل آتش‌نشانی رها سازی شد.

سرهنگ کارآموزیان از فرماندهان پلیس راه استان که در مسیر کرمان سیرجان در حال تردد بود نیز به کنترل عبور و مرور مشغول شد. علت این سانحه شدید رانندگی توسط کارشناسان پلیس راه در حال بررسی است.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.