کد خبر : 6359
تاریخ انتشار : شنبه 26 فروردین 1402 - 15:07

به فضل الهی صهیونیست ها رو به نابودی هستند.

به فضل الهی صهیونیست ها رو به نابودی هستند.

به گزارش سیرجان رویداد: حجت اللسلام والمسلمین مسلمی زاده امروز در خطبه های نماز جمعه گفت: فلسطین مقتدر و زنده و سربلند است و توانسته اصالت و قدرت ناشی از ایمان خود را در برابر رژیم صهیونیستی حفظ کند و گفتمان مقاومت را در برابر دشمنان از انتفتاضه ی سنگ، به مقاومت و انتفاضه با

به گزارش سیرجان رویداد: حجت اللسلام والمسلمین مسلمی زاده امروز در خطبه های نماز جمعه گفت: فلسطین مقتدر و زنده و سربلند است و توانسته اصالت و قدرت ناشی از ایمان خود را در برابر رژیم صهیونیستی حفظ کند و گفتمان مقاومت را در برابر دشمنان از انتفتاضه ی سنگ، به مقاومت و انتفاضه با موشک ارتقاء دهد.
خطیب جمعه سیرجان اظهار داشت: امروز اسرائیل در بیرون شهرهای خودش امنیت و آرامش ندارد و این بشارت را رهبر حکیم و مدبر بزرگ جهان اسلام حضرت امام خامنه ای (مدّ ظلّه العالی) دادند که این رژیم رو به اضمحلال و فروپاشی است.
وی عنوان کرد: ۷۵ سال هست که رژیم جعلی و فاسد صهیونیستی با غصب سرزمین های اسلامی چه ظلم هایی که به انسانیت نکردند و بر اساس وعده های الهی مطمئن باشید خداوند، ظالمان و اهل فساد را نابود خواهد کرد.
حجت الاسلام والمسلمین مسلمی زاده با قدردانی از مردم سیرجان که حضوری گسترده در راهپیمایی روز قدس داشتند افزود: امروز بعد از لیله القدری دیگر، شاهد حضور گسترده مردم در راهپیمایی بودیم و خدای متعال این عمل صالح بزرگ را از همه شما برادران و خواهران و همه مومنان در جهان اسلام، قبول کند و امام و شهداء از این حضور خرسند و شاد باشند.
امام جمعه سیرجان در ادامه به فضیلت استفاده معنوی از روزهای باقی مانده ماه رمضان تا پایان این ماه اشاره کرده و اظهار داشت: روزهای پیش رو از نظر فضیلت کم از شب‌های قدر ندارد و باید از لحظه لحظه ی این ماه غفلت نکرد.
امام جمعه سیرجان به طرح عفاف و حجاب که از طریق فرماندهی کل فراجا ابلاغ شده اشاره کرد و گفت: از فردا در سراسر کشور این طرح کلید می خورد این یک مطالبه عمومی است و مردم از بی حرمتی به ارزش های اسلامی نگران و ناراحت اند و آن را خیانت به خون شهداء می دانند. جا دارد از این اقدام و تصمیم فرماندهی فراجا قدردانی کرد.
ایشان افزودند: البته لازم است نیروی انتظامی به این نکته بسیار مهم که مدّ نظر رهبری معظم انقلاب نیز هست؛ توجه داشته باشد که نباید در اجرای این طرح، با برخورد قهری و سلبی و چماقی از روح قوانین مترقی اسلام فاصله بگیریم بلکه انشاالله با تذکر مشفقانه و به صورت ایجابی و همکاری همه مردم، به ارزش های دینی و اسلامی توجه و عمل شود.
امام جمعه سیرجان به مناسبت روز ارتش در ۲۹ فروردین هم اشاره کرد و گفت: نقش مؤثر و فداکاری نیروهای ارتش جمهوری اسلامی در پیروزی انقلاب و سال‌های پس از آن در حفاظت از دستاوردهای انقلاب بر کسی پوشیده نیست و ارتش چه در دوران دفاع مقدس و چه بعد از آن، توانسته نقش آفرینی مؤثر و خوبی در عرصه های مختلف خدمت به مردم داشته باشد.
وی ضمن دعوت از مردم سیرجان جهت حضور در مراسم نماز عید فطر گفت: شکوه و عظمت حضور مردم در نماز عید فطر، نمایش دهنده قدرت دینی و سیاسی مردم مسلمان است. و ما به خاطر رعایت حال سالمندان، با برگزاری نماز عید فطر در محلات مختلف شهر خصوصا مناطق دور دست، مخالفتی نداریم لکن اقامه نماز عید در مصلّای سیرجان، شکوه و عظمت اجتماع مؤمنین را پس از یک ماه روزه داری، به نمایش خواهد گذاشت که این خود، موضوعیت دارد.
حجت الاسلام والمسلمین مسلمی زاده در خطبه اول نماز جمعه با تاکید بر رعایت تقوای الهی و دوری از معصیت، به مبحث رهبری و رهروی در اسلام پرداخت و گفت: هر رهروی نیاز به رهبر دارد که از او پیروی و از دانشش بهره مند شود و امت بدون رهبر، مثل گله ی بدون چوپان می ماند.
وی به اجتناب از خوی اشرافی گری و اسراف و تبذیر نیز اشاره کرده و اظهار داشت: یکی از مصادیق دنیاگرایی اسراف و اشرافی گری است که حضرت امیر علیه السلام در نامه ۴۵ نهج البلاغه این روش و مرام را به چالش کشیده واز آن نهی فرموده اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.