کد خبر : 6962
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 مهر 1402 - 7:02

اهدای تندیس نشان‌ عالی برکت به مدیرعامل گل گهر

اهدای تندیس نشان‌ عالی برکت به مدیرعامل گل گهر
بنیاد برکت در راستای قدردانی از زحمات و اقدامات شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در حوزه حمایت و ایجاد طرح‌های اشتغال‌زایی، تندیس نشان عالی برکت را به مدیرعامل این مجموعه عظیم معدنی اهدا کرد.

به گزارش سیرجان رویداد: بنیاد برکت در راستای قدردانی از زحمات و اقدامات شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در حوزه حمایت و ایجاد طرح‌های اشتغال‌زایی، تندیس نشان عالی برکت را به مدیرعامل این مجموعه عظیم معدنی اهدا کرد.

تاکنون با بنیاد برکت به صورت مشترک، یک هزار و ۳۴۲ طرح اشتغال‌زایی با اشتغال بیش از چهار هزار و ۲۶ نفر را در ۵۳ روستای هدف اجرا کرده‌ است.

در سال ۱۴۰۰، تفاهم‌نامه‌ای بین بنیاد برکت در قالب طرح شمسا با شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، منعقد و در قالب این تفاهم‌نامه به متقاضیان اشتغال و کارآفرین تسهیلات پرداخت شد.

طی قراردادهای منعقد شده، بنیاد برکت چند برابر آورده مالی شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، حمایت مالی از طرح‌های اشتغال‌زایی را انجام می‌دهد. این اقدامات با هدف مردمی‌سازی اشتغال با کمک خیرین حقیقی و حقوقی در مناطق محروم و کم‌برخودار برای اشتغال کارآفرینان صورت گرفته است.

بنا بر اعلام رسمی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر به شدت پیگیر ایجاد اشتغال به ویژه برای جوانان، کارآفرینان و بانوان سرپرست خانوار است.

به همین منظور بنیاد برکت در راستای قدردانی از زحمات و حمایت‌های این شرکت در حوزه حمایت و ایجاد طرح‌های اشتغال‌زایی، تندیس نشان عالی برکت را به ایمان عتیقی، مدیرعامل این شرکت اهدا کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.