کد خبر : 7324
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 13:44

واردات ۶۷ هزار دلار لپ تاپ به منطقه ویژه اقتصادی سیرجان

واردات ۶۷ هزار دلار لپ تاپ به منطقه ویژه اقتصادی سیرجان
سهم واردات لپ‌تاپ به کشور در سال گذشته از مبدا امارات تقریبا ۲۰ برابر چین بوده است

سیرجان رویداد- آمار واردات لپ‌تاپ به‌کشور در سال گذشته مشخص می‌کند عمده مدل‌های موجود در بازار از مبدا امارات متحده عربی روانه بازار شده است. آمار واردات لپ‌تاپ به‌کشور از سهم ۲۰ برابری امارات در سال گذشته نسبت به کشور چین حکایت دارد و در فهرست پنج مبدا اصلی برای واردات لپ‌تاپ به کشور اسم آلمان، استرالیا و ترکیه نیز به‌چشم می‌خورد.

آمار واردات لپ‌تاپ به کشور در سال گذشته که توسط گمرک منتشر شده، به‌شکلی است که نمی‌توانیم از آن برای پی‌بردن از تعداد دقیق لپ‌تاپ ‌های وارداتی به کشور استفاده کنیم، اما با رصد بازار متوجه می‌شویم عمده گزینه‌های پرفروش در کشور قیمتی نزدیک ۲۷ میلیون تومان دارند.

فرودگاه امام خمینی تهران مهمترین نقطه وارداتی کشور در حوزه لپ‌تاپ درسال گذشته بوده است. تقریبا ۱۹۵ میلیون دلار از حجم وارداتی لپ‌تاپ در سال گذشته از طریق فرودگاه امام خمینی انجام شده و رتبه بعدی با واردات نزدیک ۴۰ میلیون دلار به منطقه ویژه اقتصادی پیام در استان البزر تعلق دارد.

واردات لپ‌تاپ به کشور در سال ۱۴۰۲ از مسیر منطقه ویژه اقتصادی شهید رجایی شامل ارزشی معادل سه میلیون دلار بوده و این عدد در مناطق ویژه اقتصادی بوشهر و سیرجان به‌ترتیب ۳۲۶ هزار و ۶۷ هزار دلار تخمین زده می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

* * * Apple iPhone 15 Free: https://www.vvkale.com/uploads/go.php * * * hs=cf7aacda60307a91d55f764ee70a703a* پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403 - 8:22

or6vod