کد خبر : 1711
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 شهریور 1397 - 14:04

مانور شرایط اضطراری فرودگاه سیرجان برگزار می شود

مانور شرایط اضطراری فرودگاه سیرجان برگزار می شود

به گزارش خبرنگار سیرجان رویداد؛  معاون مدیر کل فرودگاه استان کرمان در جلسه ستاد بحران شهرستان سیرجان اظهار داشت: در سیرجان رتبه ۲۳ فرودگاهی کشور را داشتیم و از پنج مرکز استان نیز رتبه خوبی داشتیم. وی با اشاره به برگزاری مانور اضطراری فرودگاه سیرجان عنوان کرد: از اوایل امسال نیز برنامه ریزی برای مانور

به گزارش خبرنگار سیرجان رویداد؛  معاون مدیر کل فرودگاه استان کرمان در جلسه ستاد بحران شهرستان سیرجان اظهار داشت: در سیرجان رتبه ۲۳ فرودگاهی کشور را داشتیم و از پنج مرکز استان نیز رتبه خوبی داشتیم.

وی با اشاره به برگزاری مانور اضطراری فرودگاه سیرجان عنوان کرد: از اوایل امسال نیز برنامه ریزی برای مانور فرودگاهی سیرجان انجام شد که این مانور توسط نهاد های مرتبط برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مانور در شب برگزار می شود افزود: این مانور برای اولین بار در سیرجان برگزار می شود که به واقعیت نزدیک است و در جریان برگزاری مصدومان مانور به بیمارستان منتقل می شوند.

جزینی ادامه داد: باید در موارد ایمنی و امنیتی بروز شویم تا در صورت بروز حادثه آمادگی کامل داشته باشیم.

وی تصریح کرد: زمان برگزاری مانور اواخر شهریور ماه یا اوایل مهر ماه برگزار می شود که باید افکار عمومی برای هر چه بهتر شدن این مانور آمادگی کامل داشته باشد.

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.