کد خبر : 2575
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 8 مرداد 1398 - 12:51

گل گهر سه بازیکن خارجی جذب می کند

گل گهر سه بازیکن خارجی جذب می کند

به گزارش سیرجان رویداد: حیدر افسری، مدیر رسانه ای باشگاه گل گهر سیرجان در این باره می گوید:« در حال حاضر شرایط تیم بسیار خوب و تمرینات به صورت منظم در حال برگزاری است. نفرات مدنظر سرمربی نیز جذب شده اند. به دنبال جذب سه بازیکن خارجی هستیم که در این بین با دو تن

به گزارش سیرجان رویداد: حیدر افسری، مدیر رسانه ای باشگاه گل گهر سیرجان در این باره می گوید:« در حال حاضر شرایط تیم بسیار خوب و تمرینات به صورت منظم در حال برگزاری است. نفرات مدنظر سرمربی نیز جذب شده اند. به دنبال جذب سه بازیکن خارجی هستیم که در این بین با دو تن از آنها به توافقات نهایی دست پیدا کرده ایم و به زودی جهت عقد قرارداد راهی ایران می شوند. در حال مذاکره با گزینه های مورد نظر برای جذب سومین سهمیه خود هستیم و پیگیری ها در این خصوص ادامه دارد.»

این تیم در حالی برای اولین حضور در لیگ برتر آماده می شود که بعید به نظر می رسد در هفته های ابتدایی بتواند در استادیوم امام علی شهر سیرجان پذیرای حریفان باشد چرا که در بازسازی استادیوم سکوهای آن دچار ریزش شد. البته تلاش ها در سیرجان برای اینکه ورزشگاه هر چه سریعتر برای میزبانی از بازی های گل گهر آماده شود، ادامه دارد. در صورت عدم آمادگی استادیوم برای میزبانی از بازی های گل گهر این تیم مجبور به برگزاری بازی ها در استادیوم های همجوار بدون تماشاگر می شود.

فصل جدید لیگ برتر به احتمال قوی از 29 مرداد آغاز می شود و تیم های گل گهر سیرجان و شاهین شهرداری بوشهر میهمانان تازه وارد لیگ برتر خواهند بود. هدایت تیم گل گهر بر عهده وینکو است که بیش از دو دهه از حضور او در ایران می گذرد و دیگر باید او را یک مربی ایرانی بدانیم به این خاطر که طی این همه سال حضور شناخت کافی و وافی از فوتبال ایران پیدا کرده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.