کد خبر : 2676
تاریخ انتشار : جمعه 22 شهریور 1398 - 9:38

واکنش تند حسن پور به ماجرای دختر آبی

واکنش تند حسن پور به ماجرای دختر آبی

شهباز حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی در واکنش به اقدام اخیر خبر آنلاین مبنی بر انتشار خبر دروغ حبس 6 ماهه سحر خدایاری (دختری که خودسوزی کرد و به اشتباه او را به جای دختر آبی جا زدند) و بیان کردن این حکم به عنوان علت خودسوزی این دختر،گفت:

شهباز حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی در واکنش به اقدام اخیر خبر آنلاین مبنی بر انتشار خبر دروغ حبس 6 ماهه سحر خدایاری (دختری که خودسوزی کرد و به اشتباه او را به جای دختر آبی جا زدند) و بیان کردن این حکم به عنوان علت خودسوزی این دختر،گفت: وزارت ارشاد نسبت به برگزاری کارگاه های آموزشی اهتمام ورزد تا از نسبت دادن افترا و ناسزا به نظام جمهوری اسلامی و مسئولان نظام توسط برخی افراد که این روزها به وفور مشاهده می شود، جلوگیری کند.

وی عنوان کرد: از دستگاه قضا می خواهیم که برای شفاف سازی و سلامت مجموعه رسانه های کشور، با کسانی که به دنبال پمپاژ یاس و نا امیدی در کشور هستند برخورد نماید.

حسن پور افزود: باید با خبر آنلاین که چندی پیش با انتشار خبری کذب موجبات تفرقه افکنی میان مردم دو کشور ایران و عراق را فراهم کرد و در پی این اقدام امنیت ملی خدشه دار شد، برخورد لازم صورت گیرد.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس ابراز داشت: امروز شاهد هستیم عده ای آگاهانه و ناآگاهانه به دنبال نا امید کردن فرزندان عزیز این مرز و بوم هستند.

وی تاکید کرد: ضمن ابراز گلایه از افرادی که تریبون قلم را در دست دارند و با سو استفاده از آن به دنبال ترویج یاس و نا امیدی در کشور هستند، از دستگاه قضا می خواهیم با افرادی که به دنبال شایعه پراکنی، افترا و ناسزا به نظام و تشویش افکار عمومی هستند به عنوان مدعی العموم ورود کرده و برخورد قاطع را با آن ها داشته باشد.

حسن پور خبر داد: هفته آینده در جلسه علنی مجلس این موضوع مطرح می شود و قطعا تصمیم صریح و روشنی در ارتباط با خاطیان و تهدید کنندگان امنیت ملی گرفته خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.