کد خبر : 2892
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 21 آبان 1398 - 15:58

جهان فولاد پیشرو در عمل به مسئولیت های اجتماعی/ سیرجان قطب صنعت فولاد کشور

جهان فولاد پیشرو در عمل به مسئولیت های اجتماعی/ سیرجان قطب صنعت فولاد کشور

به گزارش سیرجان رویداد؛ یک روز پس از افتتاح کارخانه تولید شمش فولادی در مجتمع جهان فولاد سیرجان مدیران این شرکت در جمع خبرنگاران حاضر شدند. در این نشست مهندس عباسلو مدیر عامل شرکت جهان فولاد از طریق ویدئو کنفرانس به سوالات خبرنگاران پاسخ دادی وی اظهار داشت: شما خبرنگاران در طول سال های شروع

به گزارش سیرجان رویداد؛ یک روز پس از افتتاح کارخانه تولید شمش فولادی در مجتمع جهان فولاد سیرجان مدیران این شرکت در جمع خبرنگاران حاضر شدند.

در این نشست مهندس عباسلو مدیر عامل شرکت جهان فولاد از طریق ویدئو کنفرانس به سوالات خبرنگاران پاسخ دادی وی اظهار داشت: شما خبرنگاران در طول سال های شروع و توسعه فعالیت فولادسازی شرکت جهان فولاد
همیشه باعث شدید جهان فولادیها در فضای آرامی تلاش و کار کنند. جوانان این کشور توانستند در دوران تحریم و در غیاب کارشناسان اروپایی که علیرغم تعهداتی با ما داشتند، حضور پیدا نکردند این کارخانه را راه اندازی کنند. امروز این کارخانه به ظرفیت تولید 80 درصد رسیده است.و پیشبینی میکنیم تا 2-3 ماه آینده به 100 درصد ظرفیت تولید برسیم.

عباسلو تصریح کرد: شرکت جهان فولاد سیرجان در کمتر از 9سال تاسیس شده است و در بین پنج کارخانهای که به اتمام رسانده است، سه پروژه ملی را راهاندازی کرده است.
1 -کارخانه احیا)تولید آهن اسفنجی( به ظرفیت یک میلیون تن
در سال در شهریور ماه1394 توسط معاون اول رییس جمهور توسط دکتر جهانگیری افتتاح شد.
2 -در 22 بهمن 1395 بزرگترین و پیشرفته ترین کارخانه میلگرد جنوب شرق کشور کارخانه نورد بردسیر توسط دکتر لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی و وزیر صنعت معدن و تجارت افتتاح گردید.

به گفته مهندس عباسلو پروژه های بعدی جهان فولاد عبارتند از: کارخانه احیای مستقیم – کارخانه فوالدسازی شماره 2 – کارخانه فوالد آلیاژی بردسیر – توسعه خط نورد برای تولید کالف به ظرفیت 350 هزار تن که همه این طرح هاجزو طرحهای آتی شرکت هستند.

مدیرعامل جهان فولاد در ادامه با اشاره به چشم انداز شرکت برای توسعه افزود: با اعتماد به این که خدمت و تلاش در سایه توکل به خدا باشد میتوان کار را پیش برد. از یک و نیم میلیارد به افتتاح پنج کارخانه رسیدیم و قطعا
این نقطه توقف ما نیست. کارخانه های جدید در دست اقدام داریم .

عباسلو در خصوص بازار محصولات فولاد و وضعیت تحریم ها گفت: مقداری کار سخت هست اما ما به کار سخت عادت داریم. از ابتدا تحریمها بوده است. ما از کار سخت هراسی نداریم. همکاران ما باید اراده فولادی داشته باشند و قطعا صادرات را هم به نحو احسن انجام خواهیم داد تا کنون آهن اسفنجی صادر میکردیم. انشاالله تا چند روز آینده بتوانیم اولین محموله شمش را صادر کنیم.

مهندس میر محمدی روابط عمومی شرکت جهان فولاد نیز در جمع خبرنگاران بیان داشت:مدت زمان اجرای پروژه های شرکت جهان فولاد، بی سابقه و در کوتاه ترین زمان
اجرایی بوده است. امروز باید با کمال افتخار باید اعلام کرد که سیرجان یکی از شهرهای فولادی کشور است.

میر محمدی خاطرنشان کرد: مهندس عباسلو افتخاری برای سیرجانیها است. او اولین کسی است که آهن اسفنجی و بریکت سازی را در سیرجان راه اندازی کرد و در اوج تحریم ها دست روی دست نگذاشت و با توکل به خدا و با تلاش شبانه روزی وی، این کارخانه راه اندازی شد.

وی با اشاره به مسئولیت های اجتماعی این شرکت تاکید کرد: همانطور که در بحث صنعت پیشرو بودیم در بحث مسئولیتهای اجتماعی هم پیشرو بودیم. شرکت ایفای مسئولیت های اجتماعی را از وظایف خود دانسته و اقداماتی را در منطقه محروم بلورد انجام داده است. این شرکت اقدامات زیادی در بخش بهداشت و درمان، اقدامات فرهنگی گردشگری و تفریحی و و در زمینه کارآفرینی در منطقه بلورد انجام داده است.
مهندس میر محمدی ادامه داد: با دستور مهندس عباسلو 5 زندانی جرایم غیر عمد که به دلیل مشکلات مالی زندانی بودند، آزاد شدند. و صد و پنجاه میلیون تومان جهت کمک به خانواده زندانیان نیازمند سیرجانی کمک شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.