کد خبر : 3220
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 بهمن 1398 - 7:52

جهان فولاد هزینه غرفه سازی نمایشگاه را صرف سیل زدگان سیستان بلوچستان کرد

جهان فولاد هزینه غرفه سازی نمایشگاه را صرف سیل زدگان سیستان بلوچستان کرد

به گزارش سیرجان رویداد؛ معاون پشتیبانی مجتمع جهان فولاد در خصوص این خبر گفت: من از کسانی هستم که این دیدگاه قبول ندارم. سالانه صدها میلیون و میلیاردها تومان هزینه آماده سازی غرفه ها شود و باز مجدد همه این سازه ها بیرون ریخته خواهد شد. وی با اشاره به اینکه این پول ها سرمایه

به گزارش سیرجان رویداد؛ معاون پشتیبانی مجتمع جهان فولاد در خصوص این خبر گفت: من از کسانی هستم که این دیدگاه قبول ندارم. سالانه صدها میلیون و میلیاردها تومان هزینه آماده سازی غرفه ها شود و باز مجدد همه این سازه ها بیرون ریخته خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این پول ها سرمایه ملی کشور است افزود: نباید به آسانی این پول ها هدر رود. این نمایشگاه داخلی است نیاز ندارد به غرفه های آنچنانی در نمایشگاه های خارجی برای جذب مشتری خارجی یه مقدار جا دارد که استفاده شود از فضا برای جذب مشتری در حدی که نیاز نمایشگاه باشد.

مستقیمی تصریح کرد: می توانند هزینه را جای کار دیگری صرف کنند مثلا ۳۰ میلیون تومان پول برای غرفه یک شرکت کوچک مگر آن شرکت چقدر درآمد دارد همه رفتن داخل یک سبکی که سازها و فضای آن چنانی می‌خواهند راه اندازی کنند این نمایشگاه با غرفه های کوچک باید مدیریت شود چه نیازی از غرفه جهان فولاد ۲۰۰ متر جا بگیرد درحالی تنها سه تا محصول ما بیشتر عرضه نمی شود.

گفتنی است مجتمع جهان فولاد سیرجان هزینه طراحی دکوراسیون غرفه این شرکت در نمایشگاه سیمکس را صرف سیل زدگان سیستان بلوچستان کرده است

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.