کد خبر : 3897
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 مرداد 1400 - 11:31

راه‌اندازی بزرگترین سیستم دوربین‌های هوشمند و مداربسته در منطقه گل‌گهر

راه‌اندازی بزرگترین سیستم دوربین‌های هوشمند و مداربسته در منطقه گل‌گهر

معاون بهره‌برداری‌ شرکت توسعه، عمران و مديريت منطقه گل‌گهر به همراه مدیر حفاظت فیزیکی و کنترل تردد و مدیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات شرکت از یکی از بزرگترین خطوط تولید دوربین‌های مدار بسته و فیبر نوری کشور در تهران بازدید نمودند. به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت توسعه، عمران و مديريت منطقه گل‌گهر، بازدید

معاون بهره‌برداری‌ شرکت توسعه، عمران و مديريت منطقه گل‌گهر به همراه مدیر حفاظت فیزیکی و کنترل تردد و مدیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات شرکت از یکی از بزرگترین خطوط تولید دوربین‌های مدار بسته و فیبر نوری کشور در تهران بازدید نمودند.

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت توسعه، عمران و مديريت منطقه گل‌گهر، بازدید از تجهیزات حفاظتی و امنیتی Hikvision و کارخانه تولید محصولات امنیتی Hares و کارخانه تولید تار فیبر نوری پارس ارتباط با هدف راه‌اندازی بزرگترین سیستم دوربین‌های هوشمند و مداربسته در منطقه گل‌گهر جهت پایش حداکثری تردد خودروها و نقاط حساس منطقه گل‌گهر صورت گرفت.

شرکت توسعه، عمران و مديريت منطقه گل‌گهر بر آن است تا فاز اول این پروژه را با ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال تا پایان سال جاری اجرا نماید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.