کد خبر : 981
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 خرداد 1396 - 14:19

چرا آقازاده‌ها جایگزین نمایندگان تشکل‌های دانشگاهی شدند؟

چرا آقازاده‌ها جایگزین نمایندگان تشکل‌های دانشگاهی شدند؟

امین اسلامی با بیان اینکه ما شاهد این هستیم که برخی هیچ نقدی نمی‌کنند و منتقدان را مخالف دولت خطاب می‌کنند که این خود خیانت و جفا به مردم و انقلاب است، اظهار کرد: نتیجه این دوقطبی‌سازی و این‌گونه سکوت در مقابل ضعف عملکردی را اول انقلاب دیدیم. دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی سیرجان

امین اسلامی با بیان اینکه ما شاهد این هستیم که برخی هیچ نقدی نمی‌کنند و منتقدان را مخالف دولت خطاب می‌کنند که این خود خیانت و جفا به مردم و انقلاب است، اظهار کرد: نتیجه این دوقطبی‌سازی و این‌گونه سکوت در مقابل ضعف عملکردی را اول انقلاب دیدیم.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی سیرجان خطاب به رئیس جمهور گفت: بدانید اینکه همه از همه عملکردهای شما دفاع کنند این جز تلاش برای ماندن در قدرت نیست زیرا برخی عملکردها نیاز به پاسخگویی دارند و دولت و دولتی‌ها باید شجاعت پذیرش اشتباهات خود را داشته باشند.

وی با اشاره به برگزاری مراسمات فرمایشی چون افطار ریاست جمهوری که در آن آقازاده‌ها دعوت هستند نه نمایندگان اتحادیه‌های دانشجویی عنوان کرد: اگر از بیت‌المال باشد که میزبان باید پاسخگوی خیل عظیم دانشجویان باشد زیرا نمایندگان صدها تشکل دانشجویی در آن حضور نداشتند و فقط یک عده آقازاده و عده‌ای خاص در آن حاضر بوده‌اند.

اسلامی افزود: اگر هم از بیت‌المال نباشد سبب دوقطبی سازی و رواج پدیده آقازادگی و عدم شایسته‌سالاری می‌شود اینکه از سخنرانان دیدار رهبری دعوت نباشد اما پسر فلان فرد باشد نیاز به پاسخگویی دارد که آن آقازاده طبق کدام منطق و حسابی جایگزین نماینده بیش از 60 تشکل دانشگاهی شده است؟

وی با بیان اینکه آیا این افرادی که حضور داشتند به ایجاد اخلال و تعطیلی در فرهنگ کمک کرده‌اند؟ اظهار کرد: اینکه برخی از کسانی حتی مصداقی که رهبری آوردند از سوابق آنهاست باید جهت‌دهی شوند به سمت موضوع اصلی نه اینکه بابت کمک به اخلال از آنها تشکر شود و این ضیافت افطار فرمایشی نیز خود نماد یک اخلال بود.

فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.