کد خبر : 3166
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 3 بهمن 1398 - 15:15

تاکید ملارحمان بر بومی سازی قطعات در گل گهر

تاکید ملارحمان بر بومی سازی قطعات در گل گهر

سیرجان رویداد؛ مدیرعامل مجتمع صنعتی و معدنی گل‌گهر اعلام کرد: در راستای تحقق سیاست‌های بومی‌سازی قطعات، این شرکت نسبت به تامین مواد اولیه و عقد قرار داد خرید از صنایع داخلی اقدام می‌کند. ملارحمان تاکید کرد: تجهیزات و قطعات ساخته شده باید تحت استانداردهای تدوین شده باشد. مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر با

سیرجان رویداد؛ مدیرعامل مجتمع صنعتی و معدنی گل‌گهر اعلام کرد: در راستای تحقق سیاست‌های بومی‌سازی قطعات، این شرکت نسبت به تامین مواد اولیه و عقد قرار داد خرید از صنایع داخلی اقدام می‌کند. ملارحمان تاکید کرد: تجهیزات و قطعات ساخته شده باید تحت استانداردهای تدوین شده باشد.
مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر با تاکید بر اینکه استان کرمان و شهر سیرجان به عنوان قطب معدنی کشور از ظرفیت بالایی در ذخایر سنگ‌آهن برخوردار است، معرفی و ارائه دستاوردهای صورت گرفته در زنجیره فولاد را ضروری خواند.
وی در ادامه گفت: در این راستا برگزاری نمایشگاه تخصصی زنجیره تامین فولاد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر نیز با حمایت از این چنین رویدادهایی، زمینه افزایش آگاهی از فعالیت‌های بخش معدن و صنایع معدنی را در اهداف توسعه‌ای خود قرار داده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.