کد خبر : 3697
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1399 - 11:31

استاندار کرمان: بنگاه های اقتصادی باید از حوزه سیاسی خود را دور کنند

استاندار کرمان: بنگاه های اقتصادی باید از حوزه سیاسی خود را دور کنند

علی زینی وند، استاندارکرمان در جلسه جمع بندی سفر خود به شهرستان سیرجان گفت: هر کسی که در راه اندازی صنایع پایین دستی طرحی دارد شرکت گل گهرسیرجان از آنها حمایت می کند. زینی وند گفت : کسی که سرمایه خود را به استان می آورد با نهایت تکریم با آن برخورد می کنیم و تا زمانی

علی زینی وند، استاندارکرمان در جلسه جمع بندی سفر خود به شهرستان سیرجان گفت: هر کسی که در راه اندازی صنایع پایین دستی طرحی دارد شرکت گل گهرسیرجان از آنها حمایت می کند.

زینی وند گفت : کسی که سرمایه خود را به استان می آورد با نهایت تکریم با آن برخورد می کنیم و تا زمانی که ما هستیم هیچ سرمایه گذاری در استان کرمان گرفتار بروکراسی و کاغذ بازی های طولانی اداری نخواهد شد و در چهارچوب قانون کارهای آنها را در اسرع وقت انجام می دهیم.

استاندار کرمان بیان داشت : شهرستان سیرجان یک قطب صنعتی و اقتصادی  برای کشور است  و انسان احساس غرور می کند اما انتظار داریم که این شهرستان طرح های توسعه ای خود را به سایر نقاط استان نیز گسترش دهد ، تا تمام استان توسعه متوازن داشته باشد .

نماینده عالی دولت تدبیر در استان کرمان با توجه به توجه به شرکت ها و همکاری مضاعف قانونی با آنها اظهار داشت : نباید با فشار آوردن روی شرکت ها در زمینه انجام مسئولیت های اجتماعی و جنبی آنها را از هدف اصلی شان دور کنیم و همچنین بنگاه های اقتصادی باید از حوزه سیاسی خود را دور کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.