کد خبر : 3743
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 بهمن 1399 - 16:00

بازدید رییس دادگستری کرمان از «شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر

بازدید رییس دادگستری کرمان از «شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر

محسن نیک ورز ، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان گفت: همزمان با سفر رییس کل و معاونین دادگستری کل و دادستان کرمان، راهگشایی قضایی برای حل مشکلات واحد‌های تولیدی و صنعتی این شهرستان به صورت جدی در برنامه قرار دارد. محسن نیک ورز افزود: نشست رفع موانع تولید ویژه واحد‌های صنعتی، معدنی و تولیدی

محسن نیک ورز ، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان گفت: همزمان با سفر رییس کل و معاونین دادگستری کل و دادستان کرمان، راهگشایی قضایی برای حل مشکلات واحد‌های تولیدی و صنعتی این شهرستان به صورت جدی در برنامه قرار دارد.


محسن نیک ورز افزود: نشست رفع موانع تولید ویژه واحد‌های صنعتی، معدنی و تولیدی این شهرستان در راستای سیاست‌های حمایت قضایی از سرمایه گذاری و اشتغال در سیرجان برگزار می‌شود.


وی بازدید از واحد‌های صنعتی و معدنی به منظور بررسی میدانی مشکلات موجود و تصمیم گیری براساس مشاهدات میدانی را از دیگر بخش‌های سفر مقامات قضایی استان کرمان به شهرستان سیرجان دانست و گفت: این بازدید‌ها آغاز شده و پس از انجام آن، نشست رفع موانع تولید با حضور رییس کل دادگستری استان، دادستان مرکز استان، معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات، معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری، حسن پور؛ نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی، عتیقی؛ مدیرعامل گل گهر و جمعی از مدیران شهرستانی برگزار و راهکار‌های حقوقی و قضایی برای حل مشکلات موجود بررسی خواهد شد.

محسن نیک ورز، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان در جریان این بازدید گفت: بازدید از شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر سیرجان در راستای سیاست‌های حمایت قضایی از سرمایه گذاری و اشتغال و رفع موانع تولید انجام شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.