کد خبر : 3929
تاریخ انتشار : شنبه 23 مرداد 1400 - 13:47

*گلايه سرپرست اداره تبليغات اسلامى شهرستان سيرجان از برخى هيئات مذهبى*

*گلايه سرپرست اداره تبليغات اسلامى شهرستان سيرجان از برخى هيئات مذهبى*

?به گزارش روابط عمومى اداره تبليغات اسلامى، حجت الاسلام والمسلمين شهابى از عدم توجه به رعایت دستورالعمل ها در برخی هيئات مذهبى گلایه کردند. ?ایشان در ابتدا از همه مسئولین هیئات مذهبی كه در اين شرايط خاص كرونايى مراسم عزاى سيدالشهدا عليه السلام را با تمام سختى ها برپا داشتند تقدیر و تشکر کردند و

?به گزارش روابط عمومى اداره تبليغات اسلامى، حجت الاسلام والمسلمين شهابى از عدم توجه به رعایت دستورالعمل ها در برخی هيئات مذهبى گلایه کردند.

?ایشان در ابتدا از همه مسئولین هیئات مذهبی كه در اين شرايط خاص كرونايى مراسم عزاى سيدالشهدا عليه السلام را با تمام سختى ها برپا داشتند تقدیر و تشکر کردند و گفتند : شعار امسال ما مانند سال گذشته #همعرضارادت به ساحت ابی عبدالله علیه السلام است و هم #حفظ_سلامت مردم .

?حجت الاسلام شهابی خاطر نشان کرد: اگر امسال مجوز برگزارى مراسمات مذهبی داده شده است به خاطر اطمینان کامل نسبت به جامعه مذهبی در رعایت پروتکل های بهداشتی است، اما متاسفانه گزارشاتی مبنی بر عدم رعایت دستور العمل ها در معدود جلساتى است که هرچند معدود ولی جای گلايه از مسئولین این هیئات مذهبی را دارد.

?در ادامه ایشان بیان کردند: البته بعضى از مسئولين هيئات با تاكيد بر رعايت دستورالعمل ها ، مورد کم لطفی برخی از مردم قرار مى گيرند. لذا خواهش ميكنم ، تمنا ميكنم از تمام عزاداران عزيز که هنگام ورود به جلسه سیدالشهدا علیه السلام حتما تمام دستور العمل هاى بهداشتى را رعايت نمایند.

?در آخر سرپرست اداره تبلیغات اسلامی تاکید کرد: هرچند دستورالعمل ابتدایی برگزارى هيئت در فضاى مسقف با ارتفاع ٦ متر را بلامانع می دانست ، اما اگر فردا به ما دستور دادند كه بايد در فضاى باز مراسمات برگزار شود ، همه هيئات موظف هستند كه جلسات را به فضاى باز منتقل كنند. ما به فرمایش رهبر معظم انقلاب تابع دستورات ستاد ملی کرونا هستیم و برگزارى مراسمات عزادارى دليل بر عدم رعايت دستورالعمل هاى بهداشتى و عدم توجه به جان مومنين و عزاداران نیست.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.