کد خبر : 3955
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 مرداد 1400 - 15:18

تزریق ۶۸ هزار واکسن کرونا در سیرجان

تزریق ۶۸ هزار واکسن کرونا در سیرجان

عباس محمدی در خصوص آخرین وضعیت واکسیناسیون در سیرجان بیان کرد: افراد بالای ۴۵ سال واکسینه شده‌اند و هنوز دستورالعملی در خصوص سن‌های پایین‌تر اعلام نشده است. وی بیان کرد: امیدواریم در روزهای آینده با گشایشی که در زمینه صدور مجوز واردات واکسن ایجاد شده، بتوانیم روند واکسیناسیون را با سرعت بیشتری پیش ببریم. رئیس

عباس محمدی در خصوص آخرین وضعیت واکسیناسیون در سیرجان بیان کرد: افراد بالای ۴۵ سال واکسینه شده‌اند و هنوز دستورالعملی در خصوص سن‌های پایین‌تر اعلام نشده است.

وی بیان کرد: امیدواریم در روزهای آینده با گشایشی که در زمینه صدور مجوز واردات واکسن ایجاد شده، بتوانیم روند واکسیناسیون را با سرعت بیشتری پیش ببریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سیرجان با اشاره به اینکه تاکنون در شهر سیرجان حدود ۶۸ هزار نفر واکسینه شده‌اند، بیان کرد: روزانه در سه پایگاه حدود ۲ هزار و ۴۰۰ نفر واکسینه می‌شوند.

وی گفت: بیشترین محدودیت در این زمینه مربوط به نیروی انسانی است؛ برای رفع این مشکل فراخوان داده‌ایم تا از ظرفیت افراد داوطلب، بازنشسته‌های سیستم بهداشت و درمان یا دانشجوهای سال آخر استفاده کنیم.

محمدی در خصوص واکسیناسیون رانندگان تاکسی بیان کرد: امیدواریم ظرف یک الی دو هفته آینده بتوانیم همه رانندگان تاکسی را واکسینه کنیم اما افرادی که در گروه‌های سنی هدف بوده‌اند واکسینه شده‌اند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.