کد خبر : 4387
تاریخ انتشار : جمعه 17 دی 1400 - 22:36

گل‌‌گهر چرا آسیایی نشد؟

گل‌‌گهر چرا آسیایی نشد؟

میراث تلخ جواهری برای باشگاه گل‌گهر! گل‌گهر چرا نتوانست با دریافت مجوز حرفه‌ای جایگزین یکی از تیم‌های پرسپولیس و استقلال در آسیا شود؟ این پرسشی است که امروز صبح و بعد از اعلام رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا، مبنی بر حذف تیم‌های استقلال، پرسپولیس و گل‌گهر از لیگ قهرمانان آسیا در ذهن‌ فوتبالدوستان شکل گرفت. البته

میراث تلخ جواهری برای باشگاه گل‌گهر!

گل‌گهر چرا نتوانست با دریافت مجوز حرفه‌ای جایگزین یکی از تیم‌های پرسپولیس و استقلال در آسیا شود؟

این پرسشی است که امروز صبح و بعد از اعلام رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا، مبنی بر حذف تیم‌های استقلال، پرسپولیس و گل‌گهر از لیگ قهرمانان آسیا در ذهن‌ فوتبالدوستان شکل گرفت. البته گل‌گهر در فصل قبل سهمیه آسیایی را کسب نکرده بود، اما با توجه به مشکلات عدیده سرخابی‌ها و قطعیت عدم‌حضور آنها در لیگ‌قهرمانان این فرصت برای گل‌گهر به‌وجود آمد تا با دریافت مجوز حرفه‌ای راهی لیگ‌قهرمانان آسیا شود.

اما چرایی این مساله و فرصتی که از دست رفت را باید در دو موضوع جست‌وجو کرد. در واقع گل‌گهر در همه‌ی آیتم‌ها شرایط لازم را داشت و حتی به‌گواه رییس کمیته‌ استیناف مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال، کامل‌ترین مدارک را گل‌گهر داشت. اما به دو دلیل روشن نماینده‌ی سیرجان نتوانست از فیلتر کنفدراسیون فوتبال آسیا بگذرد.

ابتدا اینکه در فصل گذشته باشگاه گل‌گهر علی‌رغم آماده بودن مدارک اما به دلیل تعلل مدیرعامل وقت باشگاه یعنی محمدجواهری از ثبت‌نام نهایی اجتباب می‌ورزد و بدین گونه یک فرصت ارزیابی برای گل‌گهر از دست می‌رود.

اما دلیل مهم‌تر اینکه، باز هم در زمان مدیرعاملیِ محمدجواهری، مطالبات مالی بدنساز اسپانیایی باشگاه گل‌گهر بعد از ضرب‌الاجل فیفا پرداخت می‌شود و همین موضوع سبب شکایت این مربی می‌شود. امری که در نهایت سبب می‌شود تا گل‌گهر نتواند به عنوان جایگزین به لیگ قهرمانان آسیا برود.

در واقع ماه پشت ابر نماند و سرانجام میراث تلخی که از مدیریت اشتباه در دوره قبل برای باشگاه گل‌گهر باقی مانده بود، باعث شد تا این فرصت طلایی به آسانی از دست برود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.