کد خبر : 2156
تاریخ انتشار : جمعه 6 اردیبهشت 1398 - 3:22

قطار انتخابات در سیرجان به راه افتاد

قطار انتخابات در سیرجان به راه افتاد

زهرا یوسفی زاده به گزارش سیرجان رویداد؛ کمتر از ده ماه مانده به انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی استارت انتخابات در سیرجان زده شد. سال پیش بود که محمدرضا عرب گویینی عضو شورای شهر سیرجان با انصراف از عضویت در شورا برای شرکت در انتخابات مجلس یازدهم اعلام آمادگی کرد. عرب گویینی با کسب ۱۳

زهرا یوسفی زاده

به گزارش سیرجان رویداد؛ کمتر از ده ماه مانده به انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی استارت انتخابات در سیرجان زده شد. سال پیش بود که محمدرضا عرب گویینی عضو شورای شهر سیرجان با انصراف از عضویت در شورا برای شرکت در انتخابات مجلس یازدهم اعلام آمادگی کرد. عرب گویینی با کسب ۱۳ هزار رای در انتخابات شورای چهارم خود را یکی از گزینه های جدی برای انتخابات مجلس می داند و معتقد است با تکیه بر آرای خود پیروز انتخابات خواهد بود. اما حواشی پیش آمده در شورای شهر و پرونده تخلفات شرکت انبوه سازی او، مسیر را برای رد شدن از فیلتر شورای نگهبان سخت خواهد کرد.

منصور مکی آبادی فرماندار اسبق سیرجان دومین کسی بود که با استعفا از فرمانداری این شهرستان برای شرکت در انتخابات اعلام آمادگی کرد. مکی آبادی در مدت پنج ساله تکیه بر کرسی فرمانداری مخالفان بسیاری دارد که به عملکرد وی منتقد هستند. اما در مقابل نقاط قوتی در کارنامه او وجود دارد که می تواند آرای قشر خاصی از مردم را به سبد خود واریز کند.

اما روز گذشته عضو ستاد سید احمد حسینی با انتشار پستی در اینستاگرام خود از حضور او برای شرکت در انتخابات ۹۸خبر داد. حسینی با تکیه بر رای اصولگرایان سنتی و ۴۳ هزار رای خود در انتخابات دور دهم مجلس شورای اسلامی علاوه بر اینکه رقیب جدی برای سایر کاندیدا است امید بسیاری برای پیروزی در انتخابات دور یازدهم دارد که حضور منصور مکی آبادی و شهباز حسن پور پایگاه آرای وی را متزلزل کرده است.

ا در مقابل این سه کاندیدا شهباز حسن پور نماینده فعلی سیرجان در مجلس شورای اسلامی قد علم خواهد کرد حسن پور که پیش از این از عدم حضور خود در انتخابات حرف زده بود با نزدیک شدن به انتخابات از حضورش در عرصه رقابت خبر داد. او در سه دوره نمایندگی خود منشا خدمات بسیاری بوده و کارنامه خود را برگ برنده انتخابات میداند. ولی در کنار همه این مزیت ها منتقدان بسیاری نیز دارد که توده مردم را همراه خود کرده اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.